Gravatar

#16141 Highland Park 12 år siden

elwood (16139) skrev:
Hehe jeg kan ikke gøre for Filmz fucker op nogen gange, iøvrigt sjovt man kun lige ser Highland Park herinde, når sådan ting sker :)
Hvis du mener i denne tråd, så fjernede jeg ignorering af den for nyligt, så jeg kunne følge lidt med på spilfronten.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#16142 elwood 12 år siden

Hehe det times så lige med mit lille fuckup brilliant :)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#16143 Verbal 12 år siden

Er der nogen der har spillet Far Cry 3 på PC?

Hvordan har spillet det med, at ens computer ikke er hurtig nok? Min CPU ligger lige i underkanten af hvad minimumsgrænsen er, til gengæld er resten af specifikationerne tæt på at være det anbefalede.

Jeg tænker, at mit grafikkort burde kunne erstatte det der mangler på CPUén. CPU og GPU er jo trods alt ret tæt forbundet. Men der er jo også nogen spil, som tjekker computerens specifikationer inden den starter spillet, og nægter at køre det.

Jeg har prøvet det med andre spill på min lille Asus Eee PC, men der var specifikationerne langt fra minimum, i dette tilfælde, er det kun en smule det handler om.

Jeg har godt nok en PS3 jeg kunne spille det på, men synes det at den slags spil er sjovest, når man spiller med mus og tastatur.
And like that... he's gone.
Gravatar

#16144 Wangsgaard 12 år siden

Så er jeg videre til Uncharted 2!
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#16145 Kruse 12 år siden

Fedt! :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#16146 JannikAnd 12 år siden

Wangsgaard (16144) skrev:
Så er jeg videre til Uncharted 2!
Hyg dig! Trilogiens bedste spil og klart et af denne generations sjoveste cinematiske oplevelser.

Selv gennemførte jeg i går Last of Us med den gode Muldgraver (som dog sjældent turde overtage controlleren). Det er selvfølgelig svært at fravriste sig oplevelsen, når den endnu er så frisk. Men jeg er på grænsen til at kalde det denne generations bedste store titel. Det er spil som dette, der gør, at jeg vælger konsol over PC, Bruno :)
Gravatar

#16147 Muldgraver 12 år siden

JannikAnd (16146) skrev:
Muldgraver (som dog sjældent turde overtage controlleren)
Ak, det er desværre sandt, jeg var oftere end ikke et nervevrag under gennemspilningen. Men et herligt spil, bestemt anbefalelsesværdigt.
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#16148 Høegh 12 år siden

Muldgraver (16147) skrev:
Ak, det er desværre sandt, jeg var oftere end ikke et nervevrag under gennemspilningen. Men et herligt spil, bestemt anbefalelsesværdigt.

Der er ingen skam i, at blive skræmt af ting der forsøger at være skræmmende
Det der må ske må ske, måske

Gravatar

#16149 Muldgraver 12 år siden

Nej, og da slet ikke, når de faktisk også er skræmmende. Vi spillede på "hard", og præmisserne om hele tiden at være i tings-nød og de livsefterstræbende omgivelsers tilsyneladende overmagt fungerede efter hensigten. Én sag er at være omgivet af fjender, når man har en masse magt i overskud, men når man ved fjenden over næste bakkekam sandsynligvis ikke kan onduleres, fordi man har måttet opbruge alle sine ressourcer på den lige ved og næsten halsopflående forhåndenværende, så bliver man lidt presset.

Det var også en del af indlevelsen at øge intensiteten under spilningen, og give sig hen til vilkårene for knugende overlevelse. Det havde måske ikke været så forrykt en oplevelse, hvis jeg havde spillet det alene.

Men som sagt, et herligt spil :)
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#16150 Wangsgaard 12 år siden

Så blev jeg færdig med uncharted 2 og det var rigtig fedt. Der er dog noget med historien som driller mig lidt..

Forstår ikke hvorfor Drake og Tenzin skal ind og finde Schäfer's men får kun at finde ud af at de var SS og han måtte stoppe dem? Er der noget jeg har misset?
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned

Skriv ny kommentar: