Gravatar

#16151 Ericmase 12 år siden

Så blev jeg færdig med BioShock Infinite og det var hamrende mesterligt! Aldrig har jeg været SÅ underholdt af et spil siden det første BioShock!

10/10!
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#16152 elwood 12 år siden

Wangsgaard (16150) skrev:
Så blev jeg færdig med uncharted 2 og det var rigtig fedt. Der er dog noget med historien som driller mig lidt..

Forstår ikke hvorfor Drake og Tenzin skal ind og finde Schäfer's men får kun at finde ud af at de var SS og han måtte stoppe dem? Er der noget jeg har misset?

Schäfer fortæller Nathan at den her Phurba eller hvor det staves er nøglen til at Finde Shambhala og herved The Cintamani stone, men Nathan er ikke intresseret i opgaven mere, så for at få ham på andre tanker, ber han Nathan og hans guide om at finde de mænd som er fra Schäfers mislykket operation for mange år siden, Da nathan finder dem opdager han at de var SS medlemmer på en exspedition for at finde de her okulte/magiske ting (og i det her tilfælde stenen), som Nazisternn især Himmler gik en del op i.

Så for at beskytte omverden mod de mægtige krafter fra Cintamani stenen (træet) så drabte Scäfer dem

Håber det gav lidt mening :)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#16153 Wangsgaard 12 år siden

elwood (16152) skrev:
Wangsgaard (16150) skrev:
Så blev jeg færdig med uncharted 2 og det var rigtig fedt. Der er dog noget med historien som driller mig lidt..

Forstår ikke hvorfor Drake og Tenzin skal ind og finde Schäfer's men får kun at finde ud af at de var SS og han måtte stoppe dem? Er der noget jeg har misset?

Schäfer fortæller Nathan at den her Phurba eller hvor det staves er nøglen til at Finde Shambhala og herved The Cintamani stone, men Nathan er ikke intresseret i opgaven mere, så for at få ham på andre tanker, ber han Nathan og hans guide om at finde de mænd som er fra Schäfers mislykket operation for mange år siden, Da nathan finder dem opdager han at de var SS medlemmer på en exspedition for at finde de her okulte/magiske ting (og i det her tilfælde stenen), som Nazisternn især Himmler gik en del op i.

Så for at beskytte omverden mod de mægtige krafter fra Cintamani stenen (træet) så drabte Scäfer dem

Så giver det mere mening :) Giver mig i kast med 3'eren i morgen :)
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#16154 elwood 12 år siden

Spændt på og høre hvad du synes om historien i 3'eren, selv om den er mere personlig, så synes jeg personlig den var noget rodet. Setpieces'ne fejler dog intet, og der er en del WOW moment, selv om man ikke blir blæst omkuld så meget som med 2'eren, fordi nu har man ligesom "set" hvad Naugthy Dog er i stand til.

Men setuppet er virkelig fedt, og klassiske Nathan Drake :)

Ps. Lazaravic, som jeg virkelig hadet i 2'eren fordi jeg synes han var for karikeret, og overspillet, well vocie actor'en bag er med i 3'eren også i en ganske stor rolle, og han endte med og blive en af mine farvoritter udover den kære Nathan og Sully self.

Han har virkelig nogle fantastiske scener.

Det kan jeg stadigvæk more mig en del over i dag at ham jeg haded i 2'eren gik hen og skabte en karakter i 3'eren jeg elskede :)

Gravatar

#16155 Wangsgaard 12 år siden

Jeg hadet ham virkelig i den sidste scene i 2'eren! Nøj det tog langtid at bekæmpe ham selvom jeg spillede på easy!
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#16156 Highland Park 12 år siden

Takket være GOG's fristelser er jeg begyndt at spille "Clive Barker's Undying".
Blot knap 2 minutters spilletid så begyndte det at risle mig koldt ned ad ryggen med jævne mellemrum. Jeg havde håbet men slet ikke ventet, at det ville gøre så stort indtryk på mig...

Look...

Oprindeligt overvejede jeg at kaste mig over "Dead Space 2" men er blevet noget forbeholden efter at have nærlæst og set en del om spillet. Det ser spektakulært ud men desværre også for bombastisk og uden reel uhygge, og desuden lyder historien alt for tynd og klichépræget.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#16157 HonoDelLoce 12 år siden

Highland Park (16156) skrev:

Oprindeligt overvejede jeg at kaste mig over "Dead Space 2" men er blevet noget forbeholden efter at have nærlæst og set en del om spillet. Det ser spektakulært ud men desværre også for bombastisk og uden reel uhygge, og desuden lyder historien alt for tynd og klichépræget.

Og så er styringen deri total umulig at have med at gøre! Jeg gav op efter en halv time, så gad jeg s'gu ikke mere :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#16158 Zombi 12 år siden

HonoDelLoce (16157) skrev:
Og så er styringen deri total umulig at have med at gøre! Jeg gav op efter en halv time, så gad jeg s'gu ikke mere :D

What? Styringen i Dead Space 2 er noget nær perfektion. I modsætning til 1'eren hvor styringen var tung og klodset, hvilket nogle folk mener er en nødvendighed i survival horror, men det argument har jeg aldrig købt. Personligt har jeg aldrig været det største fan af Dead Space serien, men 2'eren er en klar forbedring over 1'eren bare fordi at styringen er så meget bedre. For ikke at nævne at omgivelserne er meget mere varieret i anden omgang.

3'eren derimod vil jeg ikke røre med en ildtang.
Gravatar

#16159 elwood 12 år siden

EA har også meldt ud at der tages en pause med Deadspace serien, sikkert på grund af de lave salgstal med 3'eren.
Gravatar

#16160 The Insider 12 år siden

Jeg har heller ikke fået taget hul på 3'eren endnu, som står på hylden (sammen med 50 andre uspillede spil), men jeg fandt også 2'eren væsentligt bedre end 1'eren og i dén grad mere uhyggeligt.
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: