#16191 Ja vi var da slet ikke dårlige, ville jeg ikke have noget imod at spille igen. Så kan det være at vi kan få nogle af de andre fra Filmz med ;) Vi sad og heppede på dig og kan ikke være andet end stolt ;)
Jeg droppede det første Dead Space på PC, fordi jeg fandt styringen ret irriterende. Ofte endte jeg med at dø, fordi der er noget sært mouse acceleration eller sådan noget på musen, så det er svært at ramme præcist.
Prøvede du at slå vsync fra og/eller skifte til en controller?
Jeg er meget spændt på den kommende Director's Cut-udgave af "Deus Ex: Human Revolution", men for pokker for ville jeg føle mig snydt, hvis jeg havde købt den første - naturligvis forudsat at DC-versionen vitterligt er bedre. :)
Jeg er meget spændt på den kommende Director's Cut-udgave af "Deus Ex: Human Revolution", men for pokker for ville jeg føle mig snydt, hvis jeg havde købt den første - naturligvis forudsat at DC-versionen vitterligt er bedre. :)
Jeg ser mest frem til developer commentaries.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jo, men det jeg mest ser frem til er kommentarene, jeg udelukker ikke de andre ting, med hensyn til Dir Cut osv. så håber jeg da gør det samme som CD Projekt RED
Da de lancerede The Witcher 2 på konsol, efter og ha haft det på pc, så lavede de en masse updates, med inventory, gameplay, nye ting osv.
Og alt dette releasede de så i en stor patch til pc folket, så de også fik glæde af det, det er satme service :)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#16191 TP-DK 12 år siden
Tak for kampene, vi fik da banket lidt røv alligevel :)
Selvom jeg ikke var helt glad da jeg lige pludselig løb rundt alene, uden ammunition, mod tre andre som tævede mig noget så grusomt :P
#16192 MoH 12 år siden
Ja vi var da slet ikke dårlige, ville jeg ikke have noget imod at spille igen. Så kan det være at vi kan få nogle af de andre fra Filmz med ;)
Vi sad og heppede på dig og kan ikke være andet end stolt ;)
#16193 TP-DK 12 år siden
Jeg var også lidt stolt af mig selv da jeg panisk flygtede fra mine fjender, for kun at finde ud af der kom en fra den anden side også :P
#16194 Highland Park 12 år siden
Musestyringen skulle fungere upåklageligt i 2'eren.
#16195 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden
Jeg har en controller, men det er ikke supermange spil, jeg bruger den til. :)
#16196 elwood 12 år siden
Jeg ser mest frem til developer commentaries.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#16197 Highland Park 12 år siden
Af samme årsag har jeg selv overvejet at anskaffe mig en - det skulle efter sigende blive noget nemmere at spille bl.a. "Alan Wake".
#16196: Jeg håber da, at I der har købt første udgave kan downloade nogle opdateringer. Vil du ikke gerne have eksempelvis forbedret AI?
#16198 Highland Park 12 år siden
#16199 Zombi 12 år siden
+1
#16200 elwood 12 år siden
Jo, men det jeg mest ser frem til er kommentarene, jeg udelukker ikke de andre ting, med hensyn til Dir Cut osv. så håber jeg da gør det samme som CD Projekt RED
Da de lancerede The Witcher 2 på konsol, efter og ha haft det på pc, så lavede de en masse updates, med inventory, gameplay, nye ting osv.
Og alt dette releasede de så i en stor patch til pc folket, så de også fik glæde af det, det er satme service :)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"