Hmm... der er et trofæ til GH:Metallica hvor man bare lige skal score 330K på Enter Sandman. Har nu givet den et par forsøg på expert og med 95% ramte notes og 5 stjerner er jeg nået op på 228K... så mangler blot at spille 150% bedre end jeg gør lige nu... :-D Svarer nok til at spille 99%+ og ikke misse nogen star power overhovedet...
Der er også et trofæ for Creeping Death hvor man skal score 575K, men har kun prøvet den på hard og tænker den nok er pænt svær på expert. Har aldrig nogensinde scoret så højt i nogen sang overhovedet, så tror også det er en 99%+ trofæ...
Kan godt lide ps3fanboys trofæ side giver spillets trofæer 3/5 stjerner i sværhedsgrad...
Har også bestilt spillet om den lille elektriker, der blev Infamous.
Pt. more jeg mig med Space Invaders Extreme (det spil er satme narko)
Og så er jeg igang med Riddick igen, nu i HD, det spil er lige så godt nu, som første gang da jeg spillede det i 2003 var det vidst.
Frygter stadigvæk den nye del Dark Athena, fordi det sku blive mere action præget, det er stealthdelen, der er plusset i 1'eren, det og så hører John DiMaggio (Bender Futurama, og Gears of War) siger hvor meget han hader dig, og at han nok skal få dig 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Der er vidst lige sket en forhøjning af ratingen her med, civile tab.
Nåja og OMFG boo yeah det ser fedt ud, can't freaking wait.
Og til de udvidne er der tale om efterfølgeren til Call of Duty 4: Modern Warfare, Infinitv Ward har blot valgt og skifte navnet til Modern Warfare 2, da de mener at deres serie er for sig selv, med den retning de tager, og for ikke og forvirres med Treyarch studiet, og deres Call of Duty.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3238 - Er fuldstændig enig i at deres serie er noget for sig selv. "COD4: MW" er mit alltime favorit spil nogensinde. Jeg er en stolt guldkors 55'er. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Jeg fiskede COD4 frem fra hylden igen for nylig og begyndte at spille det online for første gang. Damn, jeg fik smæk :-) Til gengæld fandt jeg også COD2 brugt for et par måneder siden. Klassiker. Vi har spillet det jævnligt på arbejdet det sidste års tid, når der har været huller imellem opgaverne, og det er jeg trods alt lidt bedre til :-) Andre som gamer det indimellem og kunne være frisk på lidt team deathmatch? :-)
#3231 McPeter 16 år siden
#3232 DarkLight 16 år siden
#3233 Kruse 16 år siden
#3234 McPeter 16 år siden
Svarer nok til at spille 99%+ og ikke misse nogen star power overhovedet...
Der er også et trofæ for Creeping Death hvor man skal score 575K, men har kun prøvet den på hard og tænker den nok er pænt svær på expert. Har aldrig nogensinde scoret så højt i nogen sang overhovedet, så tror også det er en 99%+ trofæ...
Kan godt lide ps3fanboys trofæ side giver spillets trofæer 3/5 stjerner i sværhedsgrad...
#3235 elwood 16 år siden
Pt. more jeg mig med Space Invaders Extreme (det spil er satme narko)
Og så er jeg igang med Riddick igen, nu i HD, det spil er lige så godt nu, som første gang da jeg spillede det i 2003 var det vidst.
Frygter stadigvæk den nye del Dark Athena, fordi det sku blive mere action præget, det er stealthdelen, der er plusset i 1'eren, det og så hører John DiMaggio (Bender Futurama, og Gears of War) siger hvor meget han hader dig, og at han nok skal få dig 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3236 Bony 16 år siden
#3237 elwood 16 år siden
#3238 elwood 16 år siden
Der er vidst lige sket en forhøjning af ratingen her med, civile tab.
Nåja og OMFG boo yeah det ser fedt ud, can't freaking wait.
Og til de udvidne er der tale om efterfølgeren til Call of Duty 4: Modern Warfare, Infinitv Ward har blot valgt og skifte navnet til Modern Warfare 2, da de mener at deres serie er for sig selv, med den retning de tager, og for ikke og forvirres med Treyarch studiet, og deres Call of Duty.
#3239 Bony 16 år siden
#3240 The Insider 16 år siden