Don Mattrick forlader Microsoft for at blive CEO hos Zynga Farmvile folket, satme noget af et skift, men spændende nok, fordi så blir der et nyt public face til Microsoft, spændt på og se, hvem de så vælger.
Rygterne går på Steve Balmer dear god i hope not!
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Nice! Jeg er ikke blevet færdig med det første endnu, men hvad jeg har set, har været ret godt.
Jeg købte i øvrigt "Tomb Raider" i går og blev glad for at have købt nyt grafikkort. Det er mit første 2013-spil og alle detaljer blev banket helt i vejret på min PC, bortset fra noget "hår-physics" og en mere krævende udgave af vsync... og det spil ser virkelig godt ud.
At de så har puttet quick time events i det, gør ikke store ting for oplevelsen. >:(
Jeg spillede det nu igennem med det på, og det kørte ganske godt, det er ikke andet end en måde og får håret til og virke mere naturligt, men det er simpelthen grotesk morsom, at det har sin hel egen setting :)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg prøvede at slå det til, men det er vist en AMD-specifik teknologi, så det sluger en del frames på nVidia-kort. At det så samtidig ser fjollet ud, er en anden sag. :)
Jeg er nu mere overbevist om det er en Nvidia ting, synes det er dem som ligefrem reklamere med det, kørte fint her på min i7 og Nvidia kort.
Men ja jeg synes blot det er weird og lave en deciderede setting til det, men okay hår er og blir noget af det sværeste og animere, bare spørg gutterne hos Pixar :)
#16221 elwood 12 år siden
Rygterne går på Steve Balmer dear god i hope not!
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#16222 misuma 12 år siden
#16223 Pécuchet 12 år siden
#16224 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden
Jeg købte i øvrigt "Tomb Raider" i går og blev glad for at have købt nyt grafikkort. Det er mit første 2013-spil og alle detaljer blev banket helt i vejret på min PC, bortset fra noget "hår-physics" og en mere krævende udgave af vsync... og det spil ser virkelig godt ud.
At de så har puttet quick time events i det, gør ikke store ting for oplevelsen. >:(
#16225 elwood 12 år siden
Jeg spillede det nu igennem med det på, og det kørte ganske godt, det er ikke andet end en måde og får håret til og virke mere naturligt, men det er simpelthen grotesk morsom, at det har sin hel egen setting :)
#16226 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden
#16227 elwood 12 år siden
Men ja jeg synes blot det er weird og lave en deciderede setting til det, men okay hår er og blir noget af det sværeste og animere, bare spørg gutterne hos Pixar :)
#16228 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden
Spillet har også AMD-reklamer med, så det ville være lidt underligt, hvis det var en nVidia-specifik ting. :)
#16229 elwood 12 år siden
#16230 misuma 12 år siden
Jeg havde indtryk af, at det villle være omvendt.