Gravatar

#16231 colocho 12 år siden

What?! Det giver da ingen mening? Ps4 er 399$, X-box 1 er 499$...
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.
Gravatar

#16232 McPeter 12 år siden

misuma (16230) skrev:
Jeg modtog lige en mail fra Blockbuster omkring preorders på PS4/Xbox One. De sælger PS4'eren dyrere end One.

Jeg havde indtryk af, at det villle være omvendt.

Det er da til grin... :-(
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#16233 misuma 12 år siden

Jeg ved godt forskellen er ganske lille, men jeg finder det lidt pussigt efter alt den PS4-er-billigst-jublen:

http://i.imgur.com/5SOBdnP.jpg
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#16234 McPeter 12 år siden

misuma (16233) skrev:
Jeg ved godt forskellen er ganske lille, men jeg finder det lidt pussigt efter alt den PS4-er-billigst-jublen:

http://i.imgur.com/5SOBdnP.jpg

Jeg har skrevet på deres facebook og twitter om det er en tastefejl...
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#16235 TP-DK 12 år siden

Det er jo fordi Nordisk Film er nogle sløve aber, som ikke har givet den officielle danske pris på PS4 endnu.
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Boy Scout leader!"
Gravatar

#16236 Lord Beef Jerky 12 år siden

TP-DK (16235) skrev:
Det er jo fordi Nordisk Film er nogle sløve aber, som ikke har givet den officielle danske pris på PS4 endnu.

Det har de såmænd gjort for lidt over en uge siden. Vejledende pris - 3499.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#16237 Verbal 12 år siden

The Last of Us

Her kommer min foreløbige oplevelse af The Last of Us, hvor jeg er 47 % igennem.

Til at starte med synes jeg, at stemningen var helt igennem fantastisk. Det er vel og mærke der, hvor spillet ikke engang er gået ordentligt i gang, men hvor man er i nutiden. Det var en fantastisk stemning bl.a. fordi man så hvordan det hele startede, og man vidste hvad der efterfølgende ville ske. Jeg synes dog også at starten af spillet var ret deprimerende til at starte med.

Efterfølgende har stemningen været okay, men har slet ikke kunne matche starten, hvilket er en skam, da iscenesættelsen er til det.

Et eksempel:
Da Tess dør, bliver jeg slet ikke følelsesmæssigt ramt, som jeg gjorde op til og ved datterens død i starten af spillet. Og begge dele havde jeg jo godt set komme før eller siden, men med Tess var det ikke nok til at påvirkede mig.

Både grafik og lyssætning er flot og stemningsskuespillet er fremragende, i særdeleshed fra Ellie.

Så er der selve handlingen. Ind til videre er det nemt at regne ud hvilen fase man bevæger sig ind i, skal man kæmpe mod mennesker eller zombier nu, men sådan er det selvfølgelig med så mange spil. Den narrative del derimod er sværere at regne ud. jeg ved ved ikke hvordan spillet ender, hvilket er godt, da det er det, som får mig til at fortsætte med at spille. Egentlig er dette et problem, for selv om det er rart med en god historie, så skal det for mit vedkommende være gameplayet, som holder en fanget, og det er det ikke her.

Noget af det, som bl.a. generer mig, er, at selvom man har et valg imellem stealth eller direkte konfrontation, så ender det ofte med med stealth, fordi man ikke har ammunition nok, selv om man har gennemsøgt hvert et hjørne af de områder man har bevæget sig i. Og her handler det ikke om at Bedre bliver det heller ikke af, at en almindelig uinficeret skurk skal have tre skud i brystet for at blive liggende, eller 2 skud på klods hold med din shotgun. Så løber man hurtig tør for ammunition, og samtidig kommer alle de andre skurke også rendende, så et langt stykke hen af vejen skal man bruge stealth for at komme frem.

Hvis jeg skal sætte foreløbig karakter på spillet, vil det blive bedømt til 8/10. Ud fra visse anmelderes kriterier, kan jeg godt forstå, at spillet har fået topkarakterer, men hos de anmeldere, hvor fokus ligger mere på stemning, historie og gameplay, mener jeg, at der er spil som sagtens kan toppe det.
And like that... he's gone.
Gravatar

#16238 TP-DK 12 år siden

Lord Beef Jerky (16236) skrev:
Det har de såmænd gjort for lidt over en uge siden. Vejledende pris - 3499.

Link?
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Boy Scout leader!"
Gravatar

#16239 elwood 12 år siden

Folkene bag Appeal studiet, skaberne af Outcast, har købt rettighederne til spillet, tilbage fra Atari, med intention på at videre spil "serien"

Fingers crssed for der kommer noget godt ud af det ehr, Outcast var længder foran sin tid da det kom ud, og damm jeg har brugt mange timer i dets selskab :)

Outcast coming back
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#16240 The Insider 12 år siden

Har lige været igennem de fleste af Zero Punctuations spilanmeldelser fra det seneste års tid. Af en eller anden grund har jeg ikke været inde på hans side længe, men DAMN, hvor jeg dog elsker den mand og hans sindssygt humoristiske, kaotiske smører... Og så har han jo netop anmeldt spilhistoriens største triumf: http://www.escapistmagazine.com/videos/view/zero-p...
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: