Gravatar

#16261 colocho 12 år siden

Fuck... Har også fulgt dem længe, stakkels enke... :(
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.
Gravatar

#16262 misuma 12 år siden

Jeg var/er ikke den store bruger af Giant Bomb, men det var ofte Ryan som snuppede min opmærksomhed.

Det er sgu sørgeligt og alt for tidligt. RIP.

Hvad mon dødsårsagen var...?
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#16263 Kruse 12 år siden

Jeg så en video i ny og næ på Giant Bomb, og Ryan Davis var bestemt en herlig skikkelse, hvis humor og entusiasme var smittende, så det er godt nok en trist nyhed. 34 år er jo ingen alder.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#16264 elwood 12 år siden

What! han havde godt nok også været meget fraværende her på det sidste... damm R.I.P

Fuck
Ryan Davis T-shirten er pludselig knap så sjov mere... :(

Jeg er sikker på der er nogen af de ubehaglige folk derinde, dem findes der også, som vil suige det har noget med hans vægt og det han spiser og gøre, der er altid nogen der skal kommenter på Jeff Gerstmann og Ryan Davis vægt.

Men damm mine tanker går til hans familie og venner.

Og de sku lige til og giftes, eller også var de, kan huske de snakkede en del om alt det her med bryllup på the bombcast.

Har fulgt Ryan og Co. hel tilbage fra Gamespot tiden.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#16265 elwood 12 år siden

Jeg gik så godt nok i gang på Normal, så tror jeg gennemføre der først, og så senere de andre sværhedsgrader, som jeg altid plejer.
Gravatar

#16266 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden

Ja, én ting er, at manden døde tidligt, en anden ting er, at han lige nåede at blive gift, det må sgu ikke være sjovt for familien.
Gravatar

#16267 elwood 12 år siden

Jeff Gerstmann kommenter via. Twitter, og det er nok noget af det sværeste for dem, det her med og komme videre.

Jeff Gerstmann
Sorry, one guy who said we should do one last episode and then stop doing the podcast forever. Not gonna happen.

Men hel sikkert, det vil ha en hel anden tone her i starten, jeg håber lidt på at de vil lave et, hvor de vil mindes ham, for alle de gode stunder og sjove oplevelser de har haft sammen med ham.

Deres første Livestream, får måske også lige en anden titel.
Gravatar

#16268 Giraffen 12 år siden

Jeg havde lige genspillet Saints Row The Third i weekenden, som var Ryans yndlingsspil fra 2011, og det spil er gennemført sjovt. Det er et rigtigt videospil og ligger ikke skjul på det.

Jeg glæder mig til 4'eren.
Gravatar

#16269 elwood 12 år siden

? (16268) skrev:
Det er et rigtigt videospil

Hvad er et ikke rigtigt videospil :)

Gravatar

#16270 Giraffen 12 år siden

elwood (16269) skrev:
Hvad er et ikke rigtigt videospil :)

I den forstand at det ikke ligger skjul på det. Det er dumt, stort, larmende og bare super sjovt. Det prøver overhovedet ikke på at være realistisk. Det vigtigste er bare at det er sjovt.

Skriv ny kommentar: