Gravatar

#16251 DarkLight 12 år siden

Godt at se prioteringen er på plads! :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#16252 Lord Beef Jerky 12 år siden

TP-DK (16238) skrev:
Link?

Det må du selv stå for. GameStop fik en mail fra dem for 2 uger siden hvori det stod, og de sagde ligeså at vi godt måtte sige det videre til kunder.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#16253 DarkLight 12 år siden

Lord Beef Jerky (16252) skrev:
Det må du selv stå for. GameStop fik en mail fra dem for 2 uger siden hvori det stod, og de sagde ligeså at vi godt måtte sige det videre til kunder.

Gamestop melder ikke priser ud på FB eller hjemmeside. Man skal ned i butikken.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#16254 Høegh 12 år siden

Lord Beef Jerky (16252) skrev:

Det passer også meget godt med priserne hos Fona og Elgiganten, der har den til henholdsvis 3.499 og 3.479kr

Men ja, det er lidt højere end det reelt set burde være. Teknisk set burde en PS4 være 20% billigere end Xbox One i Danmark (ligesom den er alle andre steder i verden), og koste omkring de 3.100kr.

Til gengæld kan man så altid vove sig ud i, at købe den gennem Amazon.co.uk der har den til 3070kr.
http://www.amazon.co.uk/Sony-PlayStation-4-PS4/dp/...
Det der må ske må ske, måske

Gravatar

#16255 Lord Beef Jerky 12 år siden

DarkLight (16253) skrev:
Gamestop melder ikke priser ud på FB eller hjemmeside. Man skal ned i butikken.

Så meget ved jeg skam godt.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#16256 JannikAnd 12 år siden

Glæd dig, elwood. Jeg gennemførte selv spillet for anden gang i går. For pokker, det er godt! BTW, jeg råder til at spille på hard (eller survivor), da det øger fjendernes AI og gør forsyningerne sparsomme. Med andre ord; større udfordring, realisme og intensitet.
Gravatar

#16257 DarkLight 12 år siden

Lord Beef Jerky (16255) skrev:
Så meget ved jeg skam godt.

Det var ikke til dig, det var mere til TP-DK, for at fortælle at man ikke kan finde et link fra GameStop, hvor de skriver en pris.
Gravatar

#16258 Giraffen 12 år siden

Ryan Davis fra Giant Bomb er død:
http://www.giantbomb.com/articles/ryan-davis-1979-...

Jeg ved ærlig talt ikke hvad jeg skal sige til det. Jeg ved at Ryan lige var blevet gift, så det her er ekstremt sørgeligt på alle måder. Jeg mangler faktisk ord lige nu.
Gravatar

#16259 Giraffen 12 år siden

Hvor er det underligt, men jeg har fulgt GB siden begyndelsen, så det her går mig mere på end jeg havde regnet med.

R.I.P. Ryan
Gravatar

#16260 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden

Oh man, jeg har aldrig fulgt Giant Bomb voldsomt meget, men kendte godt lidt til Ryan Davis, fordi, ja, konsol- og computerspil.

34 år er ingen alder, det er sgu synd. :(

Skriv ny kommentar: