Gravatar

#16281 Giraffen 12 år siden

[url= V Gameplay Video[/url]
Gravatar

#16282 HonoDelLoce 12 år siden

? (16281) skrev:
[url= V Gameplay Video[/url]

Det ser jo vanvittigt ud !

Jeg har aldrig været i tvivl om, at jeg skulle have dette spil - men nu kan jeg da overhovedet ikke vente!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#16283 Kruse 12 år siden

Holy shit! Jeg kan godt nok heller ikke vente!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#16284 elwood 12 år siden

Rockstar gør klar til endnu en gang og pynte på Take 2's regnskab :)

Det her var alt jeg havde håbet, undervands miljøerne glæder jeg mig godt nok også til, og alle de små side tings man kan gøre, jeg skal cykle dødsforagtligt ned af bjerge!

Lande mine fly, helikopter og hvad ellers inde i midtbyen, fordi jeg ikke gider og gå.

Men først og fremmest skal jeg blot nyde hele den levende verden som Rockstar endnu en gang har skabt :)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#16285 DarkLight 12 år siden

When Worlds Collide ?

Let the guessing begin!
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#16286 Batsy 12 år siden

Selvom om det ikke er med spil at gøre, så undrer det mig egentlig hvorfor coolshop er stoppet med at sælge blu rays?
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#16287 elwood 12 år siden

Giantbombs Bombcast der mindes Ryan Davis.

Den slår hårdt, især slutdelen

Stærkt gået at de lavede det her... dammm.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#16288 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden

Jeg læste lidt om specs på PS4, Sony har åbenbart udgivet alle specs nu. Det lader til, at man selv kan udskifte harddisken på den, præcis ligesom på PS3 og der ikke er begrænsninger mht. størrelse, så det er jo fedt nok.

Spil fylder jo en del og afhængig af hvad den ellers kommer til at understøtte, kan man jo hurtig løbe tør for plads. Selv håber jeg, at de smider en god musikløsning i denne gang, så man kan lytte til sin musik let på den måde.
Gravatar

#16289 frankdrebin 12 år siden

Hvad tænker i om udgivelse af GTA V på PS4?.. Der er ikke noget officielt om at det skulle komme til next gen konsollerne, så umiddelbart ser det kun ud til at udkomme til de nuværende konsoller.

Gravatar

#16290 DarkLight 12 år siden

Sådan som det ser ud, er det helt fint med mig. Der er lang tradition for en sidste dans med de alderende konsoller.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.

Skriv ny kommentar: