Rockstar gør klar til endnu en gang og pynte på Take 2's regnskab :)
Det her var alt jeg havde håbet, undervands miljøerne glæder jeg mig godt nok også til, og alle de små side tings man kan gøre, jeg skal cykle dødsforagtligt ned af bjerge!
Lande mine fly, helikopter og hvad ellers inde i midtbyen, fordi jeg ikke gider og gå.
Men først og fremmest skal jeg blot nyde hele den levende verden som Rockstar endnu en gang har skabt :)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg læste lidt om specs på PS4, Sony har åbenbart udgivet alle specs nu. Det lader til, at man selv kan udskifte harddisken på den, præcis ligesom på PS3 og der ikke er begrænsninger mht. størrelse, så det er jo fedt nok.
Spil fylder jo en del og afhængig af hvad den ellers kommer til at understøtte, kan man jo hurtig løbe tør for plads. Selv håber jeg, at de smider en god musikløsning i denne gang, så man kan lytte til sin musik let på den måde.
Hvad tænker i om udgivelse af GTA V på PS4?.. Der er ikke noget officielt om at det skulle komme til next gen konsollerne, så umiddelbart ser det kun ud til at udkomme til de nuværende konsoller.
#16281 Giraffen 12 år siden
#16282 HonoDelLoce 12 år siden
Det ser jo vanvittigt ud !
Jeg har aldrig været i tvivl om, at jeg skulle have dette spil - men nu kan jeg da overhovedet ikke vente!
#16283 Kruse 12 år siden
#16284 elwood 12 år siden
Det her var alt jeg havde håbet, undervands miljøerne glæder jeg mig godt nok også til, og alle de små side tings man kan gøre, jeg skal cykle dødsforagtligt ned af bjerge!
Lande mine fly, helikopter og hvad ellers inde i midtbyen, fordi jeg ikke gider og gå.
Men først og fremmest skal jeg blot nyde hele den levende verden som Rockstar endnu en gang har skabt :)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#16285 DarkLight 12 år siden
Let the guessing begin!
#16286 Batsy 12 år siden
#16287 elwood 12 år siden
Den slår hårdt, især slutdelen
Stærkt gået at de lavede det her... dammm.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#16288 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden
Spil fylder jo en del og afhængig af hvad den ellers kommer til at understøtte, kan man jo hurtig løbe tør for plads. Selv håber jeg, at de smider en god musikløsning i denne gang, så man kan lytte til sin musik let på den måde.
#16289 frankdrebin 12 år siden
#16290 DarkLight 12 år siden