Gravatar

#16291 elwood 12 år siden

I øvrigt al footage ikke fordi der har været den store forskel mellem xbox 360 og PS3 i forhold til grafik med hensyn til GTA IV f.eks.

Men al footage var fra PS3 udgaven har Rockstar confirmet, på deres site.

Men som jeg altid siger the beauty is in the details, and oh boy they have nailed it :)
Glæder mig simpelthen til og gå rundt i byen, og bare opleve livet gå sin gang deri.

Blir PS3 udgaven den her gang for mig, spillede faktisk GTA IV på Xbox360, men ja jeg kender flere nu som bruger PS3, og så slipper jeg også for to dics, som Xbox360 udgaven vil kræve, install og game dics.

Måske det kommer til PS4, engang, men pt. tror jeg alt fokus er på PS3 og Xbox360, Pc udgaven har nok også lange udsigter før det kommer dertil, ligesom med GTA IV.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#16292 The Insider 12 år siden

Måske jeg bare ikke har den store forstand på, hvordan man komprimerer spil, men for mit vedkommende er det nærmest helt ufatteligt, at man vil kunne klemme så stor en verden ned på to dvd-skiver til 360'eren. Men damn, det ser godt ud! Jeg hopper nok også på PS3-udgaven i denne ombæring :-)
War. War never changes.
Gravatar

#16293 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden

Begrænsninger får ofte det bedste ud af udviklerne. Bare se hvad der endte med at komme ud af Commodore 64, en computer der var på markedet i rigtig mange år.

Det samme kan siges om PS1 og særdeleshed PS2 - nu er udviklingen til PS2 vel stoppet, men der blev udviklet til den i over et årti, det er ret crazy.
Gravatar

#16294 elwood 12 år siden

Game informer har sludret lidt med Rockstar.

Customization

Gun Combat

They can make a stand there behind the car for a while and then at any time quickly re-enter the car from cover or from shooting and speed away with little exposure to enemy fire. It can really make the difference at crucial moments.

Niiice.
Gravatar

#16295 elwood 12 år siden

Fransk interview oversat til engelsk med google, kan fint læses og forståes.

Link

Damm bare sidde og læse om Rockstars vision for deres spil gir mig en god følelse :)

De er the king of open world sandbox games truly.
Gravatar

#16296 The Insider 12 år siden

Hvis bare man kunne flyve helikoptere, køre sportsbiler og flyve paragliding i Skyrim, så ville man have det ultimative sandbox-spil!
War. War never changes.
Gravatar

#16297 elwood 12 år siden

AI'en i GTA IV og GTA V er dog længder bedre, og det er altså med til og skabe den ultimative sandbox verden.

Her har Elder scolls serien stadigvæk en del og lære :)
Gravatar

#16298 elwood 12 år siden

DarkLight (16285) skrev:
When Worlds Collide ?

Let the guessing begin!

Nyt singleplayer Ratchet and clank til PS3

Jeg glæder mig, sikkert ikke det folk havde håbet, men jeg personligt er ret glad for den spilserie :)

Men til PSN hmm sikkert samme længde ala. Quest for booty
Gravatar

#16299 elwood 12 år siden

Nope I was wrong It’s our biggest downloadable Ratchet & Clank game yet, dwarfing the size of both Quest For Booty and Full Frontal Assault.
Gravatar

#16300 misuma 12 år siden

Hmm, jeg er sikker på Mirror's Edge er ganske cool at spille...hvis man ikke var en klaphat til styringen!
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?

Skriv ny kommentar: