Gravatar

#16301 elwood 12 år siden

Hehe ja det er ingen Assasins Creed auto joy, der må arbejdes for det, men når man så endelig nailer det, og klare et langt run flawless, damm det føles godt.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#16302 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden

Det er cool at spille "Mirror's Edge"... på PC, hvor styringen er bedre og mere præcis, og der er understøttelse af PhysX. :)
Gravatar

#16303 colocho 12 år siden

Sig farvel til jeres penge, Steam Summer Sale er i gang.. :)
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.
Gravatar

#16304 Giraffen 12 år siden

colocho (16303) skrev:
Sig farvel til jeres penge, Steam Summer Sale er i gang.. :)

Så er det sørme heldigt jeg ikke har nogle penge. :/
Gravatar

#16305 Giraffen 12 år siden

Fik lyst til at spille lidt Need for Speed i dag, så fandt Hot Pursuit (2010) frem og damn det spil er stadig sjovt. Så det gik der lige et par timer med. :)
Gravatar

#16306 elwood 12 år siden

Godt at se alle drengene fra GiantBomb igen :)

De er ikke tilbage endnu, men de var lige forbi kontoret i dag for at lave den her mailbag video.
Gravatar

#16307 elwood 12 år siden

? (16305) skrev:
Fik lyst til at spille lidt Need for Speed i dag, så fandt Hot Pursuit (2010) frem og damn det spil er stadig sjovt. Så det gik der lige et par timer med. :)

Need for Speed: III Hot Pursuit all the way for me, damm jeg har brugt lang tid på det i sin tid, kan stadigvæk huske da jeg spillede det splitscreen med en kamerart på pc'en til sent ud på natten, hvor hele mit værelse bare var oplyst af rød og blå, fra politiets blink :)
Gravatar

#16308 Giraffen 12 år siden

elwood (16307) skrev:
Need for Speed: III Hot Pursuit all the way for me, damm jeg har brugt lang tid på det i sin tid, kan stadigvæk huske da jeg spillede det splitscreen med en kamerart på pc'en til sent ud på natten, hvor hele mit værelse bare var oplyst af rød og blå, fra politiets blink :)

Hear, hear. Ja det er der også gået mange timer med sammen med skolekammeraterne.
Gravatar

#16309 Giraffen 12 år siden

[url= IV til søs[/url]

[url= Cell Blacklist gameplay[/url]

Ud over det første Splinter Cell har jeg aldrig rigtig spillet nogen af dem. Det nye ser lige en tand for automatisk ud. Det ser ingen gang ud til at at man selv skal sigte, det gør spillet for dig.

Gravatar

#16310 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden

Så fik jeg gennemført "Tomb Raider". Flot spil, ganske fin historie, men dedér scripted events og quick time events, samt at spillet holder en i hånden konstant, er jeg ikke fan af.

Skriv ny kommentar: