Gravatar

#16321 Kruse 12 år siden

MikkelAbel (16319) skrev:
Gennemført Far Cry 3. Simpelthen et af de bedste spil jeg nogensinde har spillet!

Jeg fik også gennemført Far Cry 3 i formiddags, og det var virkelig en forrygende oplevelse :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#16322 HonoDelLoce 12 år siden

DAMN YOU !

Jeg har allerede alt for mange spil liggende, som jeg skal have spillet!

Jeg kæmper stadig med at komme igennem Mass Effect 3 (det fanger mig altså bare ikke nær så meget som 2'eren..), ikke mindst fordi jeg er en af de idioter der, som bare SKAL igennem alle sidemissionerne.

Sideløbende har jeg forelsket mig i at spille Be A Pro-karriere i FIFA13 (som er første gang jeg prøver det), og ved siden af FM på den bærbare er der ikke særlig meget tid til at spille andet !
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#16323 Mikkel Abel 12 år siden

Kruse (16321) skrev:
Jeg fik også gennemført Far Cry 3 i formiddags, og det var virkelig en forrygende oplevelse :)

Fuldstændig! Specielt skuespil og soundtrack var helt i top for mig!
Vaas må uden tvivl gå for en af de bedre spilkarakterer :)
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#16324 Batsy 12 år siden

MikkelAbel (16323) skrev:
Vaas må uden tvivl gå for en af de bedre spilkarakterer :)

Ikke for at nævne at hans boss soundtrack, var fantastisk!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#16325 Mikkel Abel 12 år siden

Batsy (16324) skrev:
Ikke for at nævne at hans boss soundtrack, var fantastisk!

Perfekt!
Gravatar

#16326 Batsy 12 år siden

MikkelAbel (16325) skrev:
Perfekt!

Nu lytter jeg til den sangen for 100 gang i træk!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#16327 Mikkel Abel 12 år siden

Batsy (16326) skrev:
Nu lytter jeg til den sangen for 100 gang i træk!

Kører pt. også på repeat her!
Gravatar

#16328 elwood 12 år siden

Highland Park (16317) skrev:
#16312: Har man slet ikke andre valgmuligheder end at slås eller snige, hvad de andre overlevende angår?

Du kan snige dig uden om dem, stealth kill eller gå all out gun crazy sidste er ikke anbefalings værdig på survivor, som jeg er i gang med nu her.

Du kan ikke forhandle dig ud af konflikt, hvis det er det som du tænkte :)

Synes heller ikke rigtig de små klip minde om noget af Area5's tidligere værk, og slet ikke i stil med traileren for dokumentaren, så du anskaffede season pass for at se den, eller tyde du til mindre fine metoder :)

Nå men glæder mig til og få den set, når jeg får noget net igen.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#16329 Giraffen 12 år siden

Jeg tydede til andre fine metoder. Normalt vil jeg aldrig gøre sådan noget, men jeg havde simpelthen ikke pengene til et season pass og vil heller ikke betale penge for noget, når jeg ikke ved hvad jeg helt præcist får. Men hvis man har pengene er det en glimrende dokumentar, det kan da også være jeg køber et season pass senere når jeg faktisk ved hvad man helt præcist får.

Naughty Dog har sagt at der vil være lidt story dlc, men hvis det meste af det er multiplayer dlc, så er jeg altså ikke interesseret. Jeg ville ønske de bare udgav dokumentaren for sig selv, så man kunne købe den for et mindre beløb.
Gravatar

#16330 elwood 12 år siden

Nemlig, og ja story dlc var en ting jeg savnede ved Uncharted, ku være sjovt med lidt små historie fra Nathan liv.

Så jeg vil da håbe de gør det i TLOU.

Btw. da jeg sad og spillede TLOU ku jeg ikke lade være med og tænke, hmm, what would Nathan Drake do, og se ham for mig i de her situationer, Ellie ville blive vanvittigt over hans konstante comic remarks, samt evnen til og ødelægge alt han røre ved :)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: