Gravatar

#3261 The Insider 16 år siden

Jeg har normalt aldrig været til rollespil, men måske hjalp det, at jeg havde spillet Oblivion lige forinden, som er meget i samme dur. Du kan jo også justere sværhedsgraden løbende under spillet (altså Fallout 3). Så får du godt nok færre XP-point, men så kan du jo evt. skrue op for den igen, når du mener, du har fået bedre tag i spillet. Jeg lagde også ud i starten med at have få og ringe våben og næsten ingen caps. Jeg husker tydeligt første gang, jeg så en super mutant, blev skræmt og lynhurtigt blev smadret :-) Det tager en del tid at blive en hårdhudet karakter.
War. War never changes.
Gravatar

#3262 Bony 16 år siden

#3259 - Hvis du f.eks. mangler caps, kan du sælge "Scrap Metal" til Walter i Megaton. Han giver dig muligheden efter at du har repareret vandrørene i byen. Ellers er der også en ghoul i en af metrostationerne, der skal bruge "Sugar Bombs", som også giver en god slat caps per æske. Men jeg kan selvfølgelig ikke lige huske hvad stationen hedder.

Ellers er mit overordnede råd, at undersøge alt igennem. Alle containere, alle huse, alle rum og alle lig - både dem du selv har dræbt, men også dem du bare finder.

Nu ved jeg ikke hvor langt du er nået i level, men der findes desuden to perks, der gør at du finder væsentligt mere ammo eller caps, når du leder.

Mht. våben, så er det en god idé at sørge for at din "repair"-skill er høj, da du så selv kan reparere dine våben, hvis du f.eks. finder ekstra. Dette giver både dit våben længere levetid og giver større skade på modstanderne. Du skal desuden også bruge en "repair"-skill på over 30, for at kunne sælge metal til Walter i Megaton.

Ellers så synes jeg egentligt, at de fede våben kommer lidt hen ad vejen, jo længere du kommer i forløbet. Det er det samme med armor. F.eks. har jeg en level 20 char. med en shotgun på omkring 70 DAM og et body armor på omkring 65.

Sidst, men ikke mindst, hvis du føler at du er "strandet", så sænk sværhedsgraden en anelse. Den går fra "Very Easy" -> "Easy" -> "Normal" -> "Hard" -> "Very Hard", så der er alligevel et godt spænd mellem sværhedsgraderne. Hav dog i tankerne, at du får langt færre XP ved en nemmere sværhedsgrad. Jeg spillede primært kun "Hard" og "Very Hard", da jeg så langt hurtigere gik op i level og dermed kunne gøre brug af de rigtig fede perks der var, men det er selvfølgelig en smagssag. :)

Spørg endelig hvis du har spørgsmål til spillet. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#3263 ks 16 år siden

Nørder :D

*ville ønske, at han havde tålmodighed til RPG'er.*
Gravatar

#3264 DarkLight 16 år siden

Så er min infame-mus afsendt.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#3265 elwood 16 år siden

Mine too, eller ja det blev den for par timer siden.

Her er lidt mens vi venter

Elsker højder!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3266 elwood 16 år siden

Nu er Big Boss så dukket op som teaser på Hideo Kojimas side, jeg har altså svært ved og tro han står bag et nyt fuldt ud MGS spil, hvis han gør så må det være endnu et spil der fortæller mere om Big Boss.

Men jeg håber altså stadigvæk på en ny IP (det ku være så fedt) og at alt det her blot er hans typiske måde og drille sine fans på.

Men nu må vi se til E3.
Gravatar

#3267 filmz-gofferoffer 16 år siden

Har siddet og spillet inFAMOUS i nogle timer i dag, og det er ganske underholdende. Lidt som GTA i superheltestil.
Men at some time are masters of their fates: The fault, dear Brutus, is not in our stars, but in ourselves, that we are the underlings.
Gravatar

#3268 elwood 16 år siden

Ghostbusters The Game 12 min. gameplay

Ren nostalagi, Harold Ramis, og Dan Akroyd falder ret hurtigt ind i deres rolle, og ligeså med Bill Murray, selv om han nogle steder lød mindre engagerede, eller også er det blot for lang tid siden jeg har set filmene.

Uanset hvad jeg glæder mig hvertfald 8-)
Gravatar

#3269 The Insider 16 år siden

#3267, købte det også i går ovenpå de fantastiske anmeldelser. Glæder mig til at få taget hul på det, når jeg får tid :-) Skal stadigvæk også have pakket Mass Effect, Hitman Blood Money, Far Cry 2 og mange andre spil ud... Elsker open world spil!
War. War never changes.
Gravatar

#3270 elwood 16 år siden

Me too.

Speaking of...

Prototype

GTA Hulk 8-)

Skriv ny kommentar: