Gravatar

#16351 The Insider 12 år siden

Hehe, sjovt at se "Grounded" og høre, at de var inspireret af den nasty parasit-svamp, som de viser i "Planet Earth". Jeg husker SÅ tydeligt den svamp og tænkte også på den, da jeg spillede spillet.
War. War never changes.
Gravatar

#16352 elwood 12 år siden

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#16353 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden

Jamen dog, jeg har totalt misset, at TellTale er på vej med en efterfølger til "The Walking Dead"...! Det er jo fantastiske nyheder. \o/
Gravatar

#16354 MMB 12 år siden

Den er da allerede udgivet, så vidt jeg forstår.
Gravatar

#16355 Giraffen 12 år siden

Foeller (16354) skrev:
Den er da allerede udgivet, så vidt jeg forstår.

Jamen så forstår du ikke. "300 days" eller hvad end den nu hedder er udgivet og skulle vist fungerer som et bindeled mellem første og anden sæson.
Gravatar

#16356 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden

"400 Days", hedder det, det er DLC til det første spil og jep, det fungerer som bindeled mellem de to spil. :)

Vi har også talt om det tidligere i tråden, på forrige side, faktisk. :)
Gravatar

#16357 Slettet Bruger [1569084572] 12 år siden

Det bliver så spændende at se, hvilken tilgang de vil tage til det kommende spil. Mon man skal spille som Clementine i en direkte fortsættelse. I en parallelhistorie. Eller måske man skal spille som hende kvinde der forsvinder midt i det hele.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#16358 elwood 12 år siden

Arrwww så er der 13 min Gameplay fra AC 4 Blag Flag, jeg glemmer AC delen og ser blot et underholdende pirat spil.

Linky link

Kommenter først i morgen har ingen net pt. og stedet jeg er nu her har ingen lyd :)

Gravatar

#16359 elwood 12 år siden

Så fik jeg det set med lyd på, det ser faktisk indrømmet ganske fedt ud, især søkampene, og det her med at man kan ha en Crew playlist til sømands viser, der kan udvides hehe genialt :)

At man får, hver sync. punkt til automatisk og være et shortcut til senere brug god lille ting!

Og så ser miljøet satme også fantastisk ud, jeg glemmer den horrible 3'eren og glæder mig til Pirat spillet her :)

Yo ho hoo a pirates life for me!
Gravatar

#16360 elwood 12 år siden

Og vigtigst Blowpipe, med berzerk darts ahhh sweeet :)

Skriv ny kommentar: