Har også besluttet mig for at give Minecraft en chance. Ikke så meget for at bygge, men for at prøve de forskellige game mods. Nogen som har erfaring med nogle?
Jeg ved ikke om jeg bare er ude af træning med en PS3-controller, men jeg finder styringen af The Last of Us ret frustrerende. Måske er det bare fordi, at jeg normalt spiller på PC, så jeg overvejer lidt at droppe at spille videre.
#16343 - jeg har spillet Minecraft i, ja nu kan jeg ikke huske om det er 1,5 eller 2,5 år og har da prøvet lidt af hvert. Kan rigtig godt anbefale FTB, Feet The Beast. Der downloader man bare en "pakke" man syntes lyder spændende og så installere den helt automatisk alle de der mods der er med i den pakke. På "vores" server som jeg spiller med i er vi næsten lige gået i gang med "ultimate" pakken og der tror jeg der er ca.55 forskellige mods med, det er ret uoverskueligt, selvom man har prøvet nogen af de andre pakker, så den ville jeg nok vente med indtil man har noget mere rutine end du har. Men FTB kan godt anbefales herfra.
Så fik jeg også set Grounded: The making of The last of us, og ja jeg brugte også tvilsomme metoder, men dels så måtte jeg hente den fra en anden pc, har ikke net derhjemme pt. og så lægge den på et sd-kort som jeg så lagde ind på min pc.
Area5 har virkelig tjek på det her med video produktion, deres Co-Op segmenter, fra dengang de startede op selv efter og ha været fyret fra det daværende 1up, hvor de lavede 1up show. Alt deres produktion skinner igennem med en kvalitet og editing, som man kun kan beundrer, og det samme kan man sige om Grounded.
En fed behind the scenes, video, som de skal være, med alt fra planlægningsfasen, hvor de fortæller at de efter Uncharted 2 delte sig op i 2 hold, hvor det ene lavede Uncharted 3, og det andet begyndte allerede dengang på konceptet til TLOU.
Der var især to ting ahh 3 måske flere jeg var hel vild med:
Gustavo Santaolalla: viser, hvordan han indspiller musikken, og man ser hans hjem, hvor han har sockets til og indspille musik i alle rumene, for at få den særlige klang, de rum gir især badeværelset, han brugte det muligvis ikke i TLOU, men bare det og se han havde sådan et setup, bragte et smil frem hos mig.
Voice recordings, jeg vidste med det samme da jeg så stemmen bag Elie at jeg havde set hende før, det var hårfarven der lige snød mig, hun spillede nemlig datteren til Mel Gibson i What women want! you come a long way since Ashley :)
Rart og få bekræftet det jeg var 99% sikker på nemlig at Nolan North havde andre roller, udover hans hel store rolle i den, han spillede nemlig også nogle af soldaterne.
Og så fortæller han lidt om hans hel store rolle, med den sædvanlige charme
Nathan Drake eating people... that's a whole other game
Segmentet hvor Troy Baker fortæller om startet scenen da den sku indspilles, var også meget ærlig, what I wanted this to be about was, hey look at this guy, wow what an amzing actor... but that was not was this was about (noget i den stil)
Og det synes jeg var ret intressant og se, fordi han går igennem den her hel store forberedelse, og pure sit heart of for scenen, og selv om det ren spillefilmmæssigt var lige i skabet, så var det ikke sådan scenen her sku opføres.
Og stor respekt til Animatorene på TLOU, de beviser igen, hvorfor jeg altid har været lidt modstander af det her facial recording, som med L.A. Noire og andre spil, fordi når man deler de to ting op, ja så blir der en form for disconnect i skuespillet.
Og så kan jeg kun beundre de her animatore der sidder og manuelt animere munden efter, hvad personerne har sagt under optagelserne. Det gir dem også en større firhed, hvis ting skal optages om, eller dialog udskiftes med små ændringer.
Så fed fed dokumentar omkring TLOU.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Så fik jeg gennemført "The Walking Dead". Var godt underholdt hele vejen også under de svære beslutninger. Synes det var meget sjovt at se hvad andre havde truffet af valg efter hver episode. Overvejer nu om jeg burde købe 400 days.
#16349 Glæd jer, synes dog det var lidt for meget af det samme til tider, men stadig et rigtig godt spil. har nu fået set "Grounded: The making of The last of us". En ganske fin dokumentar om tilblivelsen af TLOU, kan godt anbefales.
#16341 Highland Park 12 år siden
#16342 MoH 12 år siden
Det har jeg skam :)
#16343 MoH 12 år siden
Ikke så meget for at bygge, men for at prøve de forskellige game mods.
Nogen som har erfaring med nogle?
#16344 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden
#16345 MuManden 12 år siden
Kan rigtig godt anbefale FTB, Feet The Beast. Der downloader man bare en "pakke" man syntes lyder spændende og så installere den helt automatisk alle de der mods der er med i den pakke.
På "vores" server som jeg spiller med i er vi næsten lige gået i gang med "ultimate" pakken og der tror jeg der er ca.55 forskellige mods med, det er ret uoverskueligt, selvom man har prøvet nogen af de andre pakker, så den ville jeg nok vente med indtil man har noget mere rutine end du har.
Men FTB kan godt anbefales herfra.
#16346 MoH 12 år siden
Okay, må jeg lige prøve at kigge på når jeg kommer lidt mere ind i det :)
#16347 elwood 12 år siden
Area5 har virkelig tjek på det her med video produktion, deres Co-Op segmenter, fra dengang de startede op selv efter og ha været fyret fra det daværende 1up, hvor de lavede 1up show. Alt deres produktion skinner igennem med en kvalitet og editing, som man kun kan beundrer, og det samme kan man sige om Grounded.
En fed behind the scenes, video, som de skal være, med alt fra planlægningsfasen, hvor de fortæller at de efter Uncharted 2 delte sig op i 2 hold, hvor det ene lavede Uncharted 3, og det andet begyndte allerede dengang på konceptet til TLOU.
Der var især to ting ahh 3 måske flere jeg var hel vild med:
Gustavo Santaolalla: viser, hvordan han indspiller musikken, og man ser hans hjem, hvor han har sockets til og indspille musik i alle rumene, for at få den særlige klang, de rum gir især badeværelset, han brugte det muligvis ikke i TLOU, men bare det og se han havde sådan et setup, bragte et smil frem hos mig.
Voice recordings, jeg vidste med det samme da jeg så stemmen bag Elie at jeg havde set hende før, det var hårfarven der lige snød mig, hun spillede nemlig datteren til Mel Gibson i What women want! you come a long way since Ashley :)
Rart og få bekræftet det jeg var 99% sikker på nemlig at Nolan North havde andre roller, udover hans hel store rolle i den, han spillede nemlig også nogle af soldaterne.
Og så fortæller han lidt om hans hel store rolle, med den sædvanlige charme
Segmentet hvor Troy Baker fortæller om startet scenen da den sku indspilles, var også meget ærlig, what I wanted this to be about was, hey look at this guy, wow what an amzing actor... but that was not was this was about (noget i den stil)
Og det synes jeg var ret intressant og se, fordi han går igennem den her hel store forberedelse, og pure sit heart of for scenen, og selv om det ren spillefilmmæssigt var lige i skabet, så var det ikke sådan scenen her sku opføres.
Og stor respekt til Animatorene på TLOU, de beviser igen, hvorfor jeg altid har været lidt modstander af det her facial recording, som med L.A. Noire og andre spil, fordi når man deler de to ting op, ja så blir der en form for disconnect i skuespillet.
Og så kan jeg kun beundre de her animatore der sidder og manuelt animere munden efter, hvad personerne har sagt under optagelserne. Det gir dem også en større firhed, hvis ting skal optages om, eller dialog udskiftes med små ændringer.
Så fed fed dokumentar omkring TLOU.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#16348 MoH 12 år siden
Var godt underholdt hele vejen også under de svære beslutninger.
Synes det var meget sjovt at se hvad andre havde truffet af valg efter hver episode.
Overvejer nu om jeg burde købe 400 days.
#16349 Wangsgaard 12 år siden
#16350 MoH 12 år siden
Glæd jer, synes dog det var lidt for meget af det samme til tider, men stadig et rigtig godt spil.
har nu fået set "Grounded: The making of The last of us". En ganske fin dokumentar om tilblivelsen af TLOU, kan godt anbefales.