Jeg var selv næsten first-mover på PS3, men pga. BD-understøttelsen, men undrer mig over, at folk har så travlt med at bestille.
Ikke at der er noget galt i det, jeg er blot interesseret i at høre hvorfor - til at starte med, er konsollen jo forholdsvis dyr, dertil kommer, at der ofte går et stykke tid, før der begynder at komme gode spil dertil og ingen af dem er bagudkompatible, så vil man spille sine gamle spil, skal man stadig rocke den gamle konsol.
Så.. hvorfor? :)
Also, er der nogle af jer, der ligger inde med en harddisk til den gamle Xbox 360-model, som I ikke bruger? 60 GB og opefter.
Jeg vil også vente med at købe, ikke mindst fordi de altid er dyre i starten. Og så vil jeg også lige afvente om der er nogle børnesygdomme i starten af diverse arter.
Jeg vil også vente med at købe, ikke mindst fordi de altid er dyre i starten. Og så vil jeg også lige afvente om der er nogle børnesygdomme i starten af diverse arter.
Jeg venter selv på anmeldelser før jeg køber, men regner også med børnesygdomme samt prisfald efter blot et par måneder. Mest af alt håber jeg, at jeg får enten den ene, den anden eller begge af GameStop.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
#16371 DarkLight 12 år siden
#16372 Verbal 12 år siden
#16373 DarkLight 12 år siden
#16374 misuma 12 år siden
Jeg tænkte I havde brug for nyheden....
#16375 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden
Ikke at der er noget galt i det, jeg er blot interesseret i at høre hvorfor - til at starte med, er konsollen jo forholdsvis dyr, dertil kommer, at der ofte går et stykke tid, før der begynder at komme gode spil dertil og ingen af dem er bagudkompatible, så vil man spille sine gamle spil, skal man stadig rocke den gamle konsol.
Så.. hvorfor? :)
Also, er der nogle af jer, der ligger inde med en harddisk til den gamle Xbox 360-model, som I ikke bruger? 60 GB og opefter.
#16376 Slettet Bruger [1569084572] 12 år siden
#16377 Verbal 12 år siden
Har du nogen spil du gerne vil af med, som evt. kunne indgå i en byttehandel, og tilpasser prisen prisen på "The Last of Us", derefter?
#16378 elwood 12 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#16379 Lord Beef Jerky 12 år siden
Jeg venter selv på anmeldelser før jeg køber, men regner også med børnesygdomme samt prisfald efter blot et par måneder. Mest af alt håber jeg, at jeg får enten den ene, den anden eller begge af GameStop.
#16380 Muldgraver 12 år siden
Det var hurtigt.
Men uanset kan du vel købe den/-m til indkøbspris, eller i hvert fald med en rimelig rabat gennem arbejdet?