Gravatar

#16411 Giraffen 12 år siden

[url= Infinite: Burial at Sea[/url]

Jeg var så småt begyndt at tvivle på om vi nogensinde ville se alt det dlc Ken Levine havde lovet.

Artikel fra GI om Burial at Sea

Et Bioshock spil i en film noir inspireret version lyder usandsynligt fedt. Det bedste ved Bioshock spillene har altid været historien, så det at første episode, ud af to, eftersigende indeholder intet combat lyder ekstremt spændende. Der er nok nogen der skal brokke sig over det, men de bedste øjeblikke i Infinite var dem hvor man ikke var i kamp.

Jeg glæder mig usandsynligt meget.
Gravatar

#16413 TP-DK 12 år siden

Dog ser det første dlc, Clash of the clouds, ufattelig ringe ud. At lave et "horde mode" til et spil hvis værste gameplay er kamp/skydedelen, synes jeg ikke giver særlig meget mening.
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Boy Scout leader!"
Gravatar

#16414 Giraffen 12 år siden

TP-DK (16413) skrev:
Dog ser det første dlc, Clash of the clouds, ufattelig ringe ud. At lave et "horde mode" til et spil hvis værste gameplay er kamp/skydedelen, synes jeg ikke giver særlig meget mening.

Jep det var også derfor jeg ikke linkede til det.

Så ser Burial trods alt noget mere interessant ud.
Gravatar

#16415 TP-DK 12 år siden

Ja Burial at Sea ser virkelig fedt ud. Jeg har lige gennemført Infinite, og en af de ting jeg rigtig godt kunne lide var de surrealistiske noir lignende drømme, så at der kommer dlc der er noir inspireret kan næsten kun blive godt :)

Og at det foregår i Rapture er endnu et plus. Jeg blev lidt skuffet over Columbia, da det nærmest bare blev til et "tag luftskibet til næste zone" loop.
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Boy Scout leader!"
Gravatar

#16416 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden

Ok, denne omgang Humble Bundle er pænt vild: http://www.humblebundle.com/

Saints Row 2, 3 og alt DLC til 3. Risen 2, Sacred 2, Dead Island 1 og 2, hvis man betaler 25 dollars eller over.
Gravatar

#16417 Lord Beef Jerky 12 år siden

Risen 2!!!!!!!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#16418 elwood 12 år siden

[url= Gen Watch Dogs ser det ud til[/url]

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#16419 DarkLight 12 år siden

More like Last Gen. Ganske horribelt!
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#16420 elwood 12 år siden

Hehe well jeg kalder stadigvæk PS3 og Xbox360 for Current gen indtil de andre konsoller er ude i handlen.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: