Det kan jeg slet ikke forestille mig, at der ikke gør (hvis altså konsollerne bliver et hit, hvilket forudbestillingstallene lidt indikerer, at der er en god sandsynlighed for :) ).
Spørgsmålet er vel bare, hvor længe der går :)
I forhold til f.eks. Sony, så er det vel også i deres bedste interesse at få sådan et populært spil ud til PS4, så mon ikke de "presser på" for at få det udgivet dertil, om ikke andet, så igennem deres egen Store :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Jeg tror også på der kommer en next gen udgave, det blir bare først om lang tid, om de får det timet med pc releaset, som pt. altid har været ca. et halvt år efter ved jeg dog ikke, men GTA serien af de store har altid kommet på pc efterfølgende.
RDR er det eneste af deres store titler der ikke er kommet til pc, til manges frustration, primært dem med kun en pc :)
Jeg tror mere Rockstar heller vil bruge tiden på og lave et spil fra grunden til PS4, også det som Job opslaget indikere lidt.
Og det vil jeg egentlig heller ha de fokusere på end og lave next gen Konverteringer af GTA V, selv om det sikkert nok skal komme engang.
Men et PS4/Xbox One spil fra Rockstar, damm jeg tør slet ikke tænke på, hvad de genier kan få ud af de maskiner, når de lærer dem at kende.
Det samme med Naugthy Dog.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Rent forretningsmæssigt giver det ikke den store mening, at udgive spillet til next gen konsollerne. Givet - hvis Diablo 3 bliver en stor konsolsucces, skal jeg nok æde mine ord. Ellers bør Rockstar bare sætte i gang med 6eren, og have den klar til de nye konsoller i slutningen af 2015 i stedet.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Well ja GTA serien er vidst det som gang på gang redder Take2's regnskab, gjorde det hvertfald med GTA IV, det var her, hvor Take2 var meget tæt på og blive opkøbt, før GTA IV var udgivet.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Well ja GTA serien er vidst det som gang på gang redder Take2's regnskab, gjorde det hvertfald med GTA IV, det var her, hvor Take2 var meget tæt på og blive opkøbt, før GTA IV var udgivet.
Og med de forudbestillinger der er på 5eren, ser det ud til, at blive blandt de mest solgte spil nogensinde.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
#16401 HonoDelLoce 12 år siden
Spørgsmålet er vel bare, hvor længe der går :)
I forhold til f.eks. Sony, så er det vel også i deres bedste interesse at få sådan et populært spil ud til PS4, så mon ikke de "presser på" for at få det udgivet dertil, om ikke andet, så igennem deres egen Store :)
#16402 elwood 12 år siden
RDR er det eneste af deres store titler der ikke er kommet til pc, til manges frustration, primært dem med kun en pc :)
Jeg tror mere Rockstar heller vil bruge tiden på og lave et spil fra grunden til PS4, også det som Job opslaget indikere lidt.
Og det vil jeg egentlig heller ha de fokusere på end og lave next gen Konverteringer af GTA V, selv om det sikkert nok skal komme engang.
Men et PS4/Xbox One spil fra Rockstar, damm jeg tør slet ikke tænke på, hvad de genier kan få ud af de maskiner, når de lærer dem at kende.
Det samme med Naugthy Dog.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#16403 Lord Beef Jerky 12 år siden
#16404 elwood 12 år siden
#16405 Lord Beef Jerky 12 år siden
Også jeg. Nu snakkede jeg bare forretningsmæssigt =)
#16406 elwood 12 år siden
#16407 Lord Beef Jerky 12 år siden
Og med de forudbestillinger der er på 5eren, ser det ud til, at blive blandt de mest solgte spil nogensinde.
#16408 DarkLight 12 år siden
Hvor? :)
#16409 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden
http://www.playgames.dk/watch-dogs-p-733.html
Prisen er steget i mellemtiden dog.
#16410 DarkLight 12 år siden