Gravatar

#16431 elwood 12 år siden

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#16432 Highland Park 12 år siden

Bruno (16430) skrev:
Nej, ved THQ-bundlen var Steam også påkrævet. :)
Ups. :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#16433 Slettet Bruger [1569084572] 12 år siden

Jeg har lige spillet The Walking Dead : 400 Days som er en af de få DLCs der er noget værd. Ikke mindst fordi den er et fint bindeled i forhold fortsættelsen af spillet.

At det så er nogle noget korte episoder, så givet de et indblik i nogle af de personlighedstyper der er til stede i det næste spil. Dog er der ikke nogle af dem, som vil kunne bære et spil alene så jeg går og tror at de blot bliver biroller i spillet og at man som spiller ikke kommer til at kunne styre nogle af dem.

Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#16434 elwood 12 år siden

Square Enix
We aka. The Team Crystal Dynamics are well into development on a next-generation Tomb Raider sequel – something you may have heard about recently!

Spændt på, og se, hvor vi skal hen den her gang, det første i rebootet var en yderst underholdende sag.
Gravatar

#16435 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden

Jeg fik vist omkring 11 timer ud af den rebootede udgave, hvor noget af tiden blev brugt på at være frustreret over fjollede quick time events - så hvis de går i samme retning næste gang, springer jeg over.

Det er for lidt spilletid efter min smag og for dårlig brug af QTE.
Gravatar

#16436 elwood 12 år siden

John Carmack snakker lidt om Xbox one og PS4 specs på hans keynote

Til Dette års Quakecon Keynote speech, venter stadigvæk på en fuld udgave til download, så jeg kan se hele herligheden.

Jeg synes nu ikke QTE'sne gik mig så meget på, jeg håber blot på flere tombs den her gang, da der var for lidt af dem.
Gravatar

#16437 DarkLight 12 år siden

Jeg er også netop færdig med The Walking Dead + 400 Days. 400 days var kortere end jeg troede, men kostede så heller ikke så meget.

Begge kan bestemt anbefales.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#16438 DarkLight 12 år siden

This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#16439 elwood 12 år siden

Ahh det var jo også mit bud, altså at der kom ny ps4 info måske til TGS da du spurgte, og nu er det bekræftet.
Gravatar

#16440 DarkLight 12 år siden

Skriv ny kommentar: