Gravatar

#16441 elwood 12 år siden

MP delen vel og mærket, fordi jeg havde godt læst om det, men bemærkede ikke noget i SP delen.

MP har jeg slet ikke rodet med endnu, men nu når det er afsløret eller, well ghar været stk. tid skal der nok komme gang i diverse fora omkring det.

Self. ser jeg helst at vi hel undgår de her ting, og jeg fanger ikke hel, hvorfor det er at det ikke kun er f.eks. Tyskland som får en anden udgave, sådan plejer det og være, kan stadigvæjk huske Carmageddon med Zombier, eler var det robotter, der var vidst flere udgaver :)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#16442 Highland Park 12 år siden

Det sker desværre ind imellem også på filmfronten, at europæiske udgivelser bliver ofre for eksempelvis tysk censur. Dovenskaben længe rådne!
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#16443 elwood 12 år siden

[url=]AC4: Black Flag Harpooning gameplay talk[/url]
Gravatar

#16444 DarkLight 12 år siden

[url= LIVESTREAM with Blacklight: Retribution Gameplay[/url]
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#16445 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden

DarkLight (16444) skrev:
[url= LIVESTREAM with Blacklight: Retribution Gameplay[/url]

Oh man, det spil har jeg godt nok brugt mange timer på. 193 timer, siger Steam.
Gravatar

#16446 elwood 12 år siden

In August 2013 The Room will receive a FREE expansion which will pick up where The Room left off, setting the stage for the upcoming sequel. The sequel to The Room is planned for release by the end of the year and promises to take fans of The Room's unique game world into an altogether more spectacular place.

Ahh det jo den her måned, damm jeg glæder mig, og endnu mere til The Room 2, 1'eren er et af de bedste spil jeg har prøvet på Ipad'en.

Gravatar

#16447 Giraffen 12 år siden

Spillede Metro Last Light i dag, som i øvrigt kan anbefales, og der var en sektion hvor man er i et rum fyldt med kæmpe edderkopper. Det var hårdt for min manddom, for jeg skreg som en lille tøs på et tidspunkt og det var tilmed ved højlys dag. I hate spiders :(

Lyden var også ret gennemført da det til tider lød som om at en stor lodden skorpion edderkop, ja der er skorpion edderkopper, var lige bag ved mig.

Så jeg kan nu tilføje kæmpe edderkopper til listen over ting der får til at løbe koldt ned ad ryggen på mig i spil. Jeg kan heller ikke lide når man skal gå eller svømme i beskidt eller mørkt vand i spil for jeg får altid den her tanke om at et eller andet holder øje med mig eller angriber mig lige om lidt.
Gravatar

#16448 The Insider 12 år siden

#16447, niiiiice! Så er jeg glad for, jeg har købt det. Håber på at tage hul på det senest i 2022.
War. War never changes.
Gravatar

#16449 Giraffen 12 år siden

The Insider (16448) skrev:
#16447, niiiiice! Så er jeg glad for, jeg har købt det. Håber på at tage hul på det senest i 2022.

Det skal dog siges at det ikke er et survival horror spil, men det var bare den sektion der fik det til at løbe koldt ned ad ryggen på mig.
Gravatar

#16450 elwood 12 år siden

#16447 og 16448

Har i glemt Thief, eller var det kun mig der blev skræmt af edderkopperne i det spil dengang, for helvede jeg hader dem!

:)

Skriv ny kommentar: