Gravatar

#16481 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden

http://www.pocket-lint.com/news/122857-microsoft-r...

Så, basalt set, har Microsoft ændret mening om alt hvad de annoncerede i forhold til Xbox One?
Gravatar

#16482 elwood 12 år siden

Tomb Raider til next gen er under udvikling så spændt, på hvad de får ud af det håber på noget mere tomb raiding.

Btw. med hensyn til TLOU har skrevet min mening før, men igen, Nolan North levere endnu en fantastisk performance, i en rolle, som ligger langt fra alt han tidligere har lavet, og Troy Baker viser igen stor format, er ret spændt på hans The Joker også, selv om Mark Hamill stadigvæk er min farvorit.

Og igen så blev jeg så overrasket over at Elie stemmelægges af datteren fra What women want :)

Men ja klasse spil, også selv om vagterne er lige lovlig glad for og stirre i en retning :)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#16483 elwood 12 år siden

Ikke nok med Rockstar er i gang med og male store bygninger med Michael, Trevor og Franklin, som de altid gør med deres store titler, nej hjemmesiden har også fået et ordentlig løft nu, med den sædvanlige Rockstar Humor og finesse.

Damm jeg glæder mig!
Gravatar

#16484 HonoDelLoce 12 år siden

Bruno (16481) skrev:
http://www.pocket-lint.com/news/122857-microsoft-reverses-kinect-no-longer-required-to-use-xbox-one

Så, basalt set, har Microsoft ændret mening om alt hvad de annoncerede i forhold til Xbox One?

Ja, jeg tænker, at de fik så godt ondt bag i efter E3 - af de smæk, som Sony uddelte til dem - at de grundigt har revideret hele deres setup.

Der er godt nok ikke mange af de da-nævnte "features" der stadig gælder :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#16485 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden

Det store spørgsmål, når man nu kan undvære Kinect er, om de sælger en udgave uden, fordi så kan de vel reelt underbyde Sony.

Jeg hørte en podcast i går, hvor de gennemgik spillene der kommer ved launch og der er næsten ingen af spillene, jeg er superinteresseret i, man kan se lister her:

http://www.ign.com/wikis/playstation-4/PlayStation...

http://www.ign.com/wikis/xbox-one/Xbox_One_Launch_...

Dead Rising 3 og muligvis Killer Instinct på Xbox, men udvikleren giver mig ikke ligefrem stort håb mht. Killer Instinct. På PS4 er der kun titler, som jeg allerede kan spille på min PC, så vi skal faktisk helt hen til launch window-titler, der går indtil marts måned, før der virkelig kommer titler, jeg er interesseret i.

På Xbox er det: Project Spark og Titanfall, men Titanfall kommer også til PC.
På PS4 er det: Daylight, inFamous Second Son, The Order: 1886 og måske Transistor og War Thunder, men War Thunder udkommer også til PC.

Det bekræfter helt fint, at jeg sagtens kan vente til foråret 2014, før jeg køber en eller begge konsoller, hvilket nok ender med kun at blive en PS4 til at starte med, selvom Project Spark ser virkelig interessant ud.
Gravatar

#16486 elwood 12 år siden

Saints Row IV ser ud til og indfri alle forventninger om en skør oplevelse.

Quicklook

Jeg skal hvertfald ha fingrene i pc udgaven, ligesom med 3'eren.

Og lige et review fra Jeff Gerstmann

Giantbomb er hel oppe i gear igen i øvrigt med fantastiske Unprofessional fridays, hvor Vinny især graver det ene "fantastiske" FMV pc game frem efter det andet.

Og Alex og Patrick er godt i gang med deres egen lille podcast show.

Bombin' the A.M. With Scoops and the Wolf!

Hvor der snakkes om gameing headlines, og hvad der røre sig i industrien.
Gravatar

#16487 Mikkel Abel 12 år siden

Tror også det er ganske morsomt! Er stor fan af 2'ern og 3'ern, sådet ryger i hvert fald på hylden i nærmeste fremtid. :)
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#16488 The Insider 12 år siden

Spillede en times "Spec Ops: The Line" i går og blev ikke rigtig grebet... følte bare, det hele var så genkendeligt, og som Bruno også var inde på (og du har vel spillet det på PC?), var spillets controls bestemt ikke intuitive. Døde adskillige gange, fordi man har byttet rundt på de normale FPS/3PS-knapper, så jeg ofte sprang frem i stedet for at hoppe i dækning. Bliver det bedre efter starten, jer der har spillet det?
War. War never changes.
Gravatar

#16489 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden

Jep, jeg spillede det på PC, her havde man tildelt flere funktioner til samme taster, hvilket er særdeles tåbeligt, når folk jo har adgang til tastatur og mus, hvor der minimum er to knapper på musen og over 100 taster på et tastatur, at vælge imellem.
Gravatar

#16490 Giraffen 12 år siden

Bruno (16489) skrev:
Jep, jeg spillede det på PC, her havde man tildelt flere funktioner til samme taster, hvilket er særdeles tåbeligt, når folk jo har adgang til tastatur og mus, hvor der minimum er to knapper på musen og over 100 taster på et tastatur, at vælge imellem.

Kan man ikke ændre det under options?

Skriv ny kommentar: