Jeg vil ikke sige så meget om selve handlingen, da det hele er en oplevelse værd, hvis man er til den her slags spil.
Men den korte historie som ingen spoiler er, du er lige kommet hjem fra et langt studie ophold og skulle hjem og se din familie igen, du står nu foran døren til dit hjem, der er ingen hjemme, hvad nu?
Jeg skal ikke afsløre noget her, men blot lige ridse "gameplayet" op.
Det er 1. Person pc spil, du kan gå rundt og inteargere med objekter, det er dog ikke noget hardcore adventure spil, mere en slags fortælling, men hvor du selv stykker historien sammen lidt efter lidt, der er ingen fancy cutscenes, med skuespiller eller noget, du kigger og høre, mens du går rundt i huset, for at finde ud af, hvad som er sket.
Spillet foregår i 90'erne og det ses på de mange referencer og ting der nævnes, highres texture elsker får noget og se på, der er håndskrevne breve, og andet, hvor det er håndlavet og senere scannet ind.
Det her er en af 2013's største overraskelser for mig pt.
Hvis man har en pc, og har lyst til en anderledes oplevelse, vil jeg hel klart anbefale Gone Home.
Fint, så kan det være, at den originale udgave falder i pris. Jeg har længe overvejet at købe en, fordi der jo følger Vita-spil med i PS+ hver måned, så jeg behøver jo reelt ikke at købe spil dertil, bortset fra når Terraria udkommer og jeg kommer til at smide yderligere 200 timer efter det spil, mens jeg er på farten! Woooo!
#16531 elwood 12 år siden
Jeg vil ikke sige så meget om selve handlingen, da det hele er en oplevelse værd, hvis man er til den her slags spil.
Men den korte historie som ingen spoiler er, du er lige kommet hjem fra et langt studie ophold og skulle hjem og se din familie igen, du står nu foran døren til dit hjem, der er ingen hjemme, hvad nu?
Jeg skal ikke afsløre noget her, men blot lige ridse "gameplayet" op.
Det er 1. Person pc spil, du kan gå rundt og inteargere med objekter, det er dog ikke noget hardcore adventure spil, mere en slags fortælling, men hvor du selv stykker historien sammen lidt efter lidt, der er ingen fancy cutscenes, med skuespiller eller noget, du kigger og høre, mens du går rundt i huset, for at finde ud af, hvad som er sket.
Spillet foregår i 90'erne og det ses på de mange referencer og ting der nævnes, highres texture elsker får noget og se på, der er håndskrevne breve, og andet, hvor det er håndlavet og senere scannet ind.
Det her er en af 2013's største overraskelser for mig pt.
Hvis man har en pc, og har lyst til en anderledes oplevelse, vil jeg hel klart anbefale Gone Home.
Gone Home
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#16532 elwood 12 år siden
Klassiske gammelt billede, med et twist.
#16533 MoH 12 år siden
hvad hedder du på Steam?
Har selv overvejer at købe PayDay 2, så kunne vi finde ud af noget.
#16534 DarkLight 12 år siden
#16535 elwood 12 år siden
:)
De sku heller tage og bruge tiden på flere spil til den i stedet for blot og lave en opdatering af enheden.
#16536 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden
#16537 DarkLight 12 år siden
#16538 DarkLight 12 år siden
#16539 elwood 12 år siden
#16540 Giraffen 12 år siden