Gravatar

#3301 ks 16 år siden

Og Insider, accepter i øvrigt lige mit friend request på PSN. Jeg er træt af at se på "JohanBourne has not responded" i bunden af min liste :)

Mit PSN er frugtkompot.
Gravatar

#3302 The Insider 16 år siden

#3301, hehe, will do! :-) Jeg er bare doven til at gå på nettet med maskinen, fordi jeg skal trække netkablet hen til den ;-) Må lige få addet jer andre i samme ombæring! Jeg aner ikke engang endnu, hvordan friend-systemet fungerer. Håber det er lige så overkommeligt som på Live.

Mht. InFamous er jeg for meget af et wuss til at være ond :-) Det er det samme, som i Fallout 3. Jeg er bare nødt til at gøre det moralsk retfærdige :-) Men jeg skal helt klart senere have startet på en frisk i begge spil og skabe ravage. Og jeg er helt enig i, at byen virker en anelse død. Jeg har dog kun spillet det halvanden times tid, men jeg synes måske, den er lidt mere ensformig i forhold til Liberty City. Og jeg er lidt træt af altid at bekæmpe den samme type fjende. Men enormt underholdende under alle omstændigheder :-) Jeg elsker at kravle op af bygningerne og springe ud med firkant i bund.
War. War never changes.
Gravatar

#3303 elwood 16 år siden

Jeg elsker at kravle op af bygningerne og springe ud med firkant i bund.

hehe my man!

Fjenderne blir lidt anderledes hen af vejen lige nu er det nogle store typer der render rundt med ja en eller anden stor frakke?

Jeg kalder dem rollespiller fordi de ku godt ligne lidt sådan nogle der render rundt i skoven.

Hehe ja Rockstars Liberty City i GTA IV har for altid farvet mit indtryk af andre såkaldte levne by'er 8-)

Spiller som god lige pt. men skal også være ond senere.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3304 elwood 16 år siden

Ajjj og så kan jeg se jeg har fået en mail fra playstadium med adgang til Uncharted 2 MP beta'en også.
Gravatar

#3305 elwood 16 år siden

Hehe ang. InFAMOUS, Penny arcade har nailet den.

Forbistrede Hegn!
Gravatar

#3306 ks 16 år siden

#3303 - "Store frakke" ... "rollespil typer, der løber rundt ude i skoven." Det lyder nu mere som en blotter-agtig type :p

Insider, få dig en trådløs router. Det gør alle ting meget, meget nemmere :)
Gravatar

#3307 elwood 16 år siden

Hehe så kalder vi dem blotter eller vikinger, de ser hvertfald munter ud.

Btw, efter de The Insider snakkede om og hoppe og holde firkant inde, gik jeg straks ind og opgraderede mit Thunder Drop fuld ud hehe.
Gravatar

#3308 ks 16 år siden

Goddamn, jeg vil også spille inFamous :/

Jeg har ellers besluttet at starte Dead Space forfra. Jeg var egentlig nået til sjette kapitel på normal, men er simpelthen sådan en kylling, at jeg fik dårlige nerver, hver gang jeg satte det på. Derfor starter jeg nu i stedet på easy for at komme igennem spillet og få oplevelsen (fantastisk spil!).

Så håber jeg, at det er mindre uhyggeligt på easy - hmm. :)
Gravatar

#3309 MuManden 16 år siden

Det skal du altså ikke forvente.
For jeg er også igang med at gennemføre spillet på Easy her anden gang for at få nogle flere trofæer og indhente Bony ;-)
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#3310 colocho 16 år siden

# 3300 - Evil of course :-)

Har ikk noget at gøre med om man er en wuss eller ej, kræver bare at man nyder at stege folk med sin electro-beam, selvom de trygler for nåde.. Og hvem gør ikk det? :-)
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.

Skriv ny kommentar: