Oh, Planetside 2 kommer også til PS4 som eksklusivtitel - betyder det, at Sony faktisk render med alle eller størstedelen af MMO-titlerne på de nye konsoller?
Oh, Planetside 2 kommer også til PS4 som eksklusivtitel - betyder det, at Sony faktisk render med alle eller størstedelen af MMO-titlerne på de nye konsoller?
Med dem de selv har stået for udviklingen af, gør de i hvert fald ;-)
Er kommet godt i gang med det der Tomb Raider. Faktisk så godt i gang, at jeg snart er færdig, tror jeg.
Nu er jeg så gået i gang med at finde alle de relics, documents, gps caches og andet lir, jeg er rendt lige forbi i første omgang. Det er fint, at man kan få treasure maps til de forskellige områder, men hold op, hvor er genstandene for mange af udfordringerne irriterende at finde! Især de svampe, man skal ordne i et af skov-områderne, er lige på grænsen til at få mig til at opgive ævred !
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#16591 MoH 12 år siden
#16592 Kyllingebenet 12 år siden
Haha, tænkte faktisk det samme, sendte endda en sms til en kammerat, hvor jeg skrev at vi ikke engang behøvede at pjække fra arbejdet den dag. ;)
#16593 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden
#16594 Høegh 12 år siden
Med dem de selv har stået for udviklingen af, gør de i hvert fald ;-)
#16595 Høegh 12 år siden
#16596 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden
#16597 HonoDelLoce 12 år siden
Nu er jeg så gået i gang med at finde alle de relics, documents, gps caches og andet lir, jeg er rendt lige forbi i første omgang. Det er fint, at man kan få treasure maps til de forskellige områder, men hold op, hvor er genstandene for mange af udfordringerne irriterende at finde! Især de svampe, man skal ordne i et af skov-områderne, er lige på grænsen til at få mig til at opgive ævred !
#16598 elwood 12 år siden
De er godt nok glade for den Jib, må man sige.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#16599 elwood 12 år siden
Sony's er også på vej, den er blot ikke lavet færdig endnu, med Jib Jab'en får sikkert et par stryg med sig ku man håbe :)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#16600 DarkLight 12 år siden