Det var s'gu meget hyggeligt at spille igennem, omend måske en kende kort - og det endda selvom, at jeg brugte et par timer på at finde alle relics, dokumenter, GPS-caches og fuldføre de forskellige udfordringer (hvoraf den mest irriterende helt sikkert var Ghost Hunter!).
Uanset hvad, så er følelsen nu, at jeg glæder mig til at prøve en efterfølger, for selvom det måske var lidt kort, så var det en helstøbt oplevelse, og jeg havde hele tiden fornemmelsen af, at udviklerne virkelig var gået op i at lave spillet ordentligt - her taler jeg om - for det meste - godt manuskript og gode voice-actors (med et par enkelte undtagelser).
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
De ser jo ud til at de har ramt seriens udseende, og ikke mindst humor, helt perfekt. Men det er jo heller ikke så sært, når både Matt Stone og Trey Parker har været involveret.
#16601 Høegh 12 år siden
Jamen der kan man bare se. I did not know that
#16602 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden
Det ser dog ret godt ud.
#16603 HonoDelLoce 12 år siden
Det var s'gu meget hyggeligt at spille igennem, omend måske en kende kort - og det endda selvom, at jeg brugte et par timer på at finde alle relics, dokumenter, GPS-caches og fuldføre de forskellige udfordringer (hvoraf den mest irriterende helt sikkert var Ghost Hunter!).
Uanset hvad, så er følelsen nu, at jeg glæder mig til at prøve en efterfølger, for selvom det måske var lidt kort, så var det en helstøbt oplevelse, og jeg havde hele tiden fornemmelsen af, at udviklerne virkelig var gået op i at lave spillet ordentligt - her taler jeg om - for det meste - godt manuskript og gode voice-actors (med et par enkelte undtagelser).
#16604 Høegh 12 år siden
Sony Conference Highlights
http://gamesided.com/2013/08/20/gamescom-2013-sony...
#16605 misuma 12 år siden
#16606 elwood 12 år siden
Se det mens i kan eller download, eftersom Ubisoft ikke har tilladt video optagelse af det, så går der nok ikke lang tid før video'en blir fjernet.
Som var det et afsnit af serien man spillede amazing!
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#16607 Mikkel Abel 12 år siden
#16608 Giraffen 12 år siden
+1
De ser jo ud til at de har ramt seriens udseende, og ikke mindst humor, helt perfekt. Men det er jo heller ikke så sært, når både Matt Stone og Trey Parker har været involveret.
#16609 MoH 12 år siden
Den er allerede blevet fjernet :(
#16610 squid delicious 12 år siden
Se den her