Gravatar

#16601 Høegh 12 år siden

Bruno (16596) skrev:
Warframe er ikke et MMO dog. :)

Jamen der kan man bare se. I did not know that
Det der må ske må ske, måske

Gravatar

#16602 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden

Det er ude allerede til PC, en free to play-shooter, som jeg ikke har fået taget mig sammen til at afprøve endnu.

Det ser dog ret godt ud.
Gravatar

#16603 HonoDelLoce 12 år siden

Blev færdig med det der Tomb Raider i går.

Det var s'gu meget hyggeligt at spille igennem, omend måske en kende kort - og det endda selvom, at jeg brugte et par timer på at finde alle relics, dokumenter, GPS-caches og fuldføre de forskellige udfordringer (hvoraf den mest irriterende helt sikkert var Ghost Hunter!).

Uanset hvad, så er følelsen nu, at jeg glæder mig til at prøve en efterfølger, for selvom det måske var lidt kort, så var det en helstøbt oplevelse, og jeg havde hele tiden fornemmelsen af, at udviklerne virkelig var gået op i at lave spillet ordentligt - her taler jeg om - for det meste - godt manuskript og gode voice-actors (med et par enkelte undtagelser).
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#16604 Høegh 12 år siden

En ret gennemført oversigt over alt hvad Sony annoncerede og viste frem til deres Gamescom-konference:

Sony Conference Highlights
http://gamesided.com/2013/08/20/gamescom-2013-sony...
Det der må ske må ske, måske

Gravatar

#16605 misuma 12 år siden

Hmm, min 360'er vil pludselig ikke på nettet og jeg bruger kabel som altid. "Sjovt" nok vil Kinecten heller ikke starte. Ellers virker konsollen fint.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#16606 elwood 12 år siden

[url= Park: The Stick of Truth gameplay[/url]

Se det mens i kan eller download, eftersom Ubisoft ikke har tilladt video optagelse af det, så går der nok ikke lang tid før video'en blir fjernet.

Som var det et afsnit af serien man spillede amazing!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#16607 Mikkel Abel 12 år siden

Kæææft det glæder jeg mig til!
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#16608 Giraffen 12 år siden

MikkelAbel (16607) skrev:
Kæææft det glæder jeg mig til!

+1

De ser jo ud til at de har ramt seriens udseende, og ikke mindst humor, helt perfekt. Men det er jo heller ikke så sært, når både Matt Stone og Trey Parker har været involveret.
Gravatar

#16609 MoH 12 år siden

Den er allerede blevet fjernet :(
Gravatar

#16610 squid delicious 12 år siden

"Do you smell it?....That's the smell of Bastards."

Skriv ny kommentar: