Gravatar

#16621 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden

Ekstra plads? :)
Gravatar

#16622 frankdrebin 12 år siden

Jeg har taget fri 17-18 september.. Så er jeg klar til GTA V!
Gravatar

#16623 Giraffen 12 år siden

Hmm jeg har en enkelt aflevering den 20. september, ud over den jeg er ved at skrive nu, men hvis jeg nu kan få den færdig inden den 17. så har jeg ikke nogen aflevering før den 10. oktober. Så er der masser af tid til GTA. :D
Gravatar

#16624 HonoDelLoce 12 år siden

Bruno (16619) skrev:
Jeg må vist hellere få spillet nogle af alle de PS+ spil, jeg har liggende på harddisken på min PS3, jeg er så småt ved at løbe tør for diskplads.

Kender godt problemet! :D

JannikAnd (16620) skrev:
Hvor meget ekstra plads er det, at PS+ medfører?

Du får ikke noget ekstra plads som sådan ved at have PS+ - det ville være utroligt svært at implementere, med mindre de sendte nye harddiske ud til alle medlemmer ;)

Til gengæld får du online lagerplads, dog kun til savegames. Der får du 1GB, mener jeg det er :)

frankdrebin (16622) skrev:
Jeg har taget fri 17-18 september.. Så er jeg klar til GTA V!

Gad jeg gerne at kunne. Men begynder på ny uddannelse i morgen, så det vil nok liiiige være tidligt nok i forløbet at begynde på en masse fritagelser :D

Håber dog stærkt på selvstudium i de dage :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#16625 JannikAnd 12 år siden

HonoDelLoce (16624) skrev:

JannikAnd (16620) skrev:
Hvor meget ekstra plads er det, at PS+ medfører?

Du får ikke noget ekstra plads som sådan ved at have PS+ - det ville være utroligt svært at implementere, med mindre de sendte nye harddiske ud til alle medlemmer ;)

Til gengæld får du online lagerplads, dog kun til savegames. Der får du 1GB, mener jeg det er :)

Det var ligesom også det, jeg hentydede til. Jeg er jo ikke totalt tabt bag en vogn :)
Gravatar

#16626 HonoDelLoce 12 år siden

JannikAnd (16625) skrev:
HonoDelLoce (16624) skrev:

Det var ligesom også det, jeg hentydede til. Jeg er jo ikke totalt tabt bag en vogn :)

Så skal du lade være med selv at antyde det ved at skrive "ekstra plads" ;)

Jeg kan kun bedømme din plads i forhold til en vogn ud fra det, jeg ved om dig. Alt andet ville være fordomsfuldt og uetisk. Og jeg ved kun det om dig, som du selv fortæller, enten direkte eller indirekte ;)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#16627 DarkLight 12 år siden

This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#16628 Verbal 12 år siden

Der var et tidspunkt, at Hitman Absolution var et af månedens spil på PSN+. Det må da have fået en eller flere herinde til at kigge nærmere på det, og muligvis også arrangere deres egen mission. Jeg spørger, da jeg kun mangler at gennemføre en udfordring fra en bekendt, for at kunne opnå Platin.
And like that... he's gone.
Gravatar

#16629 DarkLight 12 år siden

Jeg har ikke fået det spillet endnu. Game Of Shame-listen er alt for stor.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#16630 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden

Samme her, jeg er endnu ikke nået til det og listen bliver kun længere dag for dag.

Skriv ny kommentar: