Det blev rigtig intressant hen mod slutningen, selv om det ikke endte som jeg håbede, der var for en gangs skyld noget nyt fra spillet, ud af de mange demo'er.
Btw. har lige set Quick Look af Rayman Legends, damm den der "fake" touch control på PS3, Xbox360 og Pc virker virkelig til og være noget der spolere oplevelsen, håber dog ikke det er hel så galt, som Jeff og Brad fik det til og lyde som men damm, det er hvad man får ud af og konverter et spil fra WiiU som det oprindeligt kun var til, men heldigvis kom ud til de andre konsoller.
Men havde ønsket de lige havde fikset den her del på en anden måde.
Btw. til Spookin with Scoops fans, så se Patrick Quicklook af Outlast der kommer til PS4 senere, men er ude på Pc nu hehe, jeg har ikke lyst til og spille det spil :)
Det og så Amnesia a machine for pigs.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jep, listen på Steam alene er vist over 100 uspillede spil, så hvad jeg har til konsollerne er småting i forhold til, men hvad kan man gøre? Udover at blive arbejdsløs. :)
Men uanset hvor meget Watch Dogs og AC4 finder på well jeg følger bare jeg har set det meste før. Jeg håber det blot er fordi de har gemt en masse godt til man selv kan opleve det, og det hele ikke blot er pretty graphics.
WD de der stations som man skal hacke ahh du mener Synch. punkterne fra AC, well de får mig, hvertfald til og tænke på dem.
Jeg ville gerne se en slags beeing a jerk in WD demo, hvor man bare rendte rundt og viste, hvordan AI'en virkelig ville reagere på alle de her ting, indtil nu har vi kun se de her meget forventlige resultater fra spillet.
Jeg glæder mig hel bestemt til begge spil, men GTA V er det jeg lige pt. tænker mest på, og der er bare så meget som jeg glæder mig til ved det, uanset, hvor godt Ac4 og WD blir så tviler jeg på de får skabt en lige så levende by med AI og det hele, som jeg er overbevist om Rockstar igen har formået med GTA V, sidst var det GTA IV.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#16631 DarkLight 12 år siden
#16632 elwood 12 år siden
Btw. har lige set Quick Look af Rayman Legends, damm den der "fake" touch control på PS3, Xbox360 og Pc virker virkelig til og være noget der spolere oplevelsen, håber dog ikke det er hel så galt, som Jeff og Brad fik det til og lyde som men damm, det er hvad man får ud af og konverter et spil fra WiiU som det oprindeligt kun var til, men heldigvis kom ud til de andre konsoller.
Men havde ønsket de lige havde fikset den her del på en anden måde.
Btw. til Spookin with Scoops fans, så se Patrick Quicklook af Outlast der kommer til PS4 senere, men er ude på Pc nu hehe, jeg har ikke lyst til og spille det spil :)
Det og så Amnesia a machine for pigs.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#16633 Verbal 12 år siden
Shame on you.
#16634 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden
#16635 elwood 12 år siden
WD de der stations som man skal hacke ahh du mener Synch. punkterne fra AC, well de får mig, hvertfald til og tænke på dem.
Jeg ville gerne se en slags beeing a jerk in WD demo, hvor man bare rendte rundt og viste, hvordan AI'en virkelig ville reagere på alle de her ting, indtil nu har vi kun se de her meget forventlige resultater fra spillet.
Jeg glæder mig hel bestemt til begge spil, men GTA V er det jeg lige pt. tænker mest på, og der er bare så meget som jeg glæder mig til ved det, uanset, hvor godt Ac4 og WD blir så tviler jeg på de får skabt en lige så levende by med AI og det hele, som jeg er overbevist om Rockstar igen har formået med GTA V, sidst var det GTA IV.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#16636 knipsknips 12 år siden
#16637 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden
Jeg kommer muligvis til at prøve det senere på dagen, men forventer, at det er ligesom D3 til PC, bare uden auction house og med grimmere grafik. :)
#16638 Lord Beef Jerky 12 år siden
#16639 Giraffen 12 år siden
Men... men grafikken er jo grimmere! En rigtig gamer ved at det hele handler om grafikken.
Hvis det ikke kan spilles med mus og keyboard er det lårt.
Heil PC! Heil PC! HEIL PC!!!
Hov jeg har pludselig groet mig et lille overskæg.
#16640 Lord Beef Jerky 12 år siden