Gravatar

#16661 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden

Jeg fik prøvet D3 på PS3 her til aften og det overraskede mig positivt, må jeg sige, da jeg har været noget lunken overfor spillet på PC.

Vi prøvede noget lokalt 2-player-action og det er virkelig god underholdende. Hvis jeg skal spille D3 igennem, bliver det nok på PS3, i stedet for PC, selvom det er lidt hårdt for øjnene at spille det på et tv, i stedet for på en PC-skærm og styringen er ret velfungerende.

Whispering Horse (16660) skrev:
Er der nogle af jer, som har spillet Papers, Please. Det ser faktisk ganske interessant ud og så har det en dejligt retro 80er/90er grafisk brugergrænseflade. Det er ganske nostalgisk.

Jep, jeg spillede det i betaen og har købt det efterfølgende. Konceptet er helt vildt mærkeligt, men det er faktisk et ret godt spil, der stiller en overfor nogle interessante valg undervejs.
Gravatar

#16662 Giraffen 12 år siden

Whispering Horse (16660) skrev:
Er der nogle af jer, som har spillet Papers, Please. Det ser faktisk ganske interessant ud og så har det en dejligt retro 80er/90er grafisk brugergrænseflade. Det er ganske nostalgisk.

Ja. Ligesom Bruno har jeg også spillet betaen og det er faktisk underligt fængende. Det visuelle såvel som musik er ret gennemført. Det er helt klart et spil, jeg skal have købt på et tidspunkt.
Gravatar

#16663 MoH 12 år siden

[url= tvivl om jeg skal poste den her eller i sjove indlæg tråden, men nu bliver det her.[/url]
Gravatar

#16664 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden

Jeg fik "Dead Island" med i bunken af spil, da jeg købte Deep Silver Bundlen og har givet det seks timer, i følge Steam. Jeg var lunken overfor det i forvejen, da jeg havde set noget playthrough af det og det lod til at der var utroligt meget gentagelse i spillet, og det er der.

De første par timer, er det sådan set ok og på et eller andet plan, holder historien det i gang, men derefter bliver det bare "få quest, slå zombier ihjel, gennemfør quest", faktisk lidt som WoW og nu er det blevet slettet fra computeren igen.

Det er sikkert at sige, at jeg ikke kommer til at spille toeren.
Gravatar

#16665 Lord Beef Jerky 12 år siden

Enig. Dead Island spillene er fine nok co-op, men de er sateme også trivielle. Tror også selv jeg har spillet det første i ca 6 timer og det andet fik kun 3 timer.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#16666 DarkLight 12 år siden

Jeg spillede det første igennem for stor fornøjelse sammen med 2 andre på PS3.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#16667 elwood 12 år siden

Fik gennemført Halo 4 på Heroic igår, det havde været lidt forsømt, så var sjovt lige og vende tilbage, Frank O' Connor og Co. har gjort det godt, men damm hen mod slutningen begyndte kampene og ligne hinanden lidt for meget, men udover fedt spil, og fin viderførelse fra Bungies spil. Hvilket straks fik mig til og gense helæe Halo3 behind the scenes fra min Legendary edition.

Ahh ja det blir nogle hårder måneder og komme igennem nu her, men for hulen jeg glæder mig til GTA V.

Med hensyn til Watch Dogs, håber det lykkedes for dem.
og at vi kommer til og ku lave andre ting end og hacke gaffeltrucks :)

Btw. nogen Rayman Legend fans der har fået spillet det videre end GiantBomb folkene?

Det her med fake Touch ting, blir det virkelig et stort problem, eller? ender nok med og skal ha spillet på et tidspunkt, er blot nysgerrig, ingen har kommenteret det endnu, men kan self. være fordi der ikke er så mange som har det endnu :)

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#16668 squid delicious 12 år siden

Jeg har gennemført Rayman Legends og kan ikke anbefale det nok. Irritationen over det der "fake touch", der bliver snakket om kan jeg slet ikke sætte mig ind i. Touch funktionen er blevet erstattet af et tryk på en enkelt knap og selvom det godt kan blive sindssygt svært og hektisk er det overhovedet ikke noget der generede mig. Nu spillede jeg også med en kammerat og det hjælper da en del. Men i sidste ende er det bare et spørgsmål om at være hurtig nok på aftrækkeren :-)

Du burde virkelig gøre dig selv en tjeneste og spille det, da det er en fantastisk og farverig spiloplevelse.
"Do you smell it?....That's the smell of Bastards."
Gravatar

#16669 elwood 12 år siden

Hehe ok takker, de fik det blot til og lyde ret så slemt, men takker, det må lige på listen, i den her måned står det dog på GTA V.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#16670 JannikAnd 12 år siden

Måske er GiantBomb drengene bare ikke dygtige nok? Jeg har heller ingen problemer med at koordinere det.

Skriv ny kommentar: