Gravatar

#16651 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden

GTA IV var vist noget af en rodebutik på PC til at starte med, men jeg droppede at spille det, fordi jeg blev noget træt af at blive forstyrret af ham fætteren konstant. Jeg har dog købt dedér Liberty City Stories, som skulle være ret gode, så dem får jeg sikkert spillet på et tidspunkt.

SR3 var så meget bedre og mere underholdende end GTA IV. .)
Gravatar

#16652 elwood 12 år siden

SR3 indrømmet var fedt og overraskende sjovt, det jeg dog godt ku li ved GTA IV, var den måde Rockstar havde formået og få byen til og virke levende, mange andre spil gør store numre ud af og sige, at i deres by er der mennesker, og det hele skal føles levende, og folk reagere på din handlinger, den såkaldte levende by som de har er kun lige indtil man opdager AI gå i løkke.

Kan godt være det også skete i GTA IV, men så skjulte de det fandens godt fordi jeg købte hel ide'en om at det her var en levende storby, hvor livet gik sin gang.

Og det kan hverken SR3/4 gøre efter, det er heller ikke noget de prøver på, men ja begge serier har sine styrker, og jeg glæder mig bare igen til og opleve en så levende by som Liberty City i GTA IV.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#16653 Verbal 12 år siden

GTA IV var elendigt konveteret til PC. Jeg sad med en computer der overgik en PS3 og alligevel var hverken grafik eller performance bare i nærheden af det man oplevede på PS3.

Rockstar prøvede at redde det ved at udsende patch' med flere indstillingsmuligheder, men det hjalp kun marginalt.

Man kunne også se på Benchmarken der kunne køres i spillet, at grafik og ydelse var dårlig på trods af, at hverken grafikkort, CPU eller RAM var i nærheden af at være fuldt udnyttet, så noget var der galt. Sådan var det i hvert fald på min maskine, og skal man tro, det man kunne læse på nettet, var jeg ikke den eneste, der havde det sådan.

Da jeg sidste testede det på min computer havde jeg fået dobbelt så mange RAM som tidligere, som tilmed var hurtigere. Havde også fået nyt grafikkort, som var væsentligt bedre end det gamle, men alligevel kørte spillet dårligt. Det betød dog ikke så meget, da jeg i mellemtiden havde fået en PS3 og spillet GTA IV på den.

GTA IV står, for mig, fortsat som den dårligste konvertering fra konsol til PC til dato.

Men jeg glæder mig da meget til at spil GTA V på PS3, når det udkommer om kort tid.
And like that... he's gone.
Gravatar

#16654 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden

Jeg tror muligvis, at Saints Row 2 var værre.
Gravatar

#16655 elwood 12 år siden

Verbal (16653) skrev:
med flere indstillingsmuligheder, men det hjalp kun marginalt.

Hehe ja de forvirrede mere mig, end gjorde gavn, ahh nu er min memmory grøn, så kan jeg skrue lidt på den her setting, hmm nu blev den rød, men hvis jeg så skruer ned for den her, så er det igen grøn, og jeg kan skrue på den her, ahh nu blev det rødt igen hmm.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#16656 Slettet Bruger [1569084572] 12 år siden

Jeg glæder mig helt klart mest til Beyond: Two Souls, der virker til, sammen med Watch Dogs, at være det mest visionære.

Det vil sige i første omgang glæder jeg mig til i det hele taget at få min PS3 fragtet til Sverigeland. Det er dog lidt sværere i og med at jeg for tiden flytter hele tiden.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#16657 Lord Beef Jerky 12 år siden

GTA V og Beyond: Two Souls er også de to årsager til, at jeg nok ikke får købt hverken en PS4 eller en Xbox One før februar.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#16658 Giraffen 12 år siden

... og South Park: Stick of Truth!
Gravatar

#16659 Lord Beef Jerky 12 år siden

Ja jo, nu når du siger det. Lad os sige marts så!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#16660 Slettet Bruger [1569084572] 12 år siden

Er der nogle af jer, som har spillet Papers, Please. Det ser faktisk ganske interessant ud og så har det en dejligt retro 80er/90er grafisk brugergrænseflade. Det er ganske nostalgisk.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.

Skriv ny kommentar: