Gravatar

#16681 elwood 12 år siden

JannikAnd (16680) skrev:
det er simulationen

Også den jeg konstant har fremhævet. meget kan siges om gta iv, men byen føltes satme levende.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#16682 elwood 12 år siden

MikkelAbel (16675) skrev:
Større end San Andreas, GTA IV og Red Dead Redemption tilsammen!

Den del har nu være kendt længe, Rockstar selv har udtalt det i diverse interviews men ja :)

Men jeg glæder mig nu også til og høre de to tal radio stations, plejer altid og være godt, hvad endten det er en Lazlow med skøre lytter, eller en ekstrem politisk station, som kæmper en stor kamp for og udrydde selv den mindste antydning af terroisme.
Gravatar

#16683 Pécuchet 12 år siden

JannikAnd (16680) skrev:
(RDR, derimod, var mesterligt)

Hørt! RDR er velsagtens det bedste nyere konsolspil, jeg har spillet. Men GTA IV er ikke værd at spilde tid på, kan jeg forstå? Jeg synes ellers, at SA var eminent.
Der burde have været Roser.
Gravatar

#16684 elwood 12 år siden

Jeg vil nu ikke sige det ikke er værd og spilde tid på (synes stadigvæk det er et vigtigt spil for Rockstar) jeg hyggede mig nu stadigvæk med det, og Three Leaf Clover missionen, som hel klart var den bedste i spillet har været stor inspiration til GTA V, da Dan Houser og Co. fortæller at de med GTA V ønskede og få det til og handle meget om en stor gruppe stort opsatte heist's. og herind over opstod idé'en med og ha 3 personer man styrede, eller well kan skifte mellem, og når det så er uden for missioner kan man frit skifte mellem dem, udover self. når Rockstar styre løjerne.

GTA IV var Rockstar der blev mere seriøse dels med historien i GTA spillene, og dels med hele den her simulering af verden, nogen brød sig ikke om det, og missionerne og det man kunne var heller ikke så wacky som i SA.

Det er de så gået lidt tilbage til den her gang, men heldigvis stadigvæk med den her simulering af en verden, og med stor frihed.

Gravatar

#16685 elwood 12 år siden

Og lige for og fejre det har den talentfulde Patrick Brown igen lavet et lille artwork fra GTA V.

Launch

Med alt det her sagt så ser jeg dog ingen grund til først at spille GTA IV igennem og så GTA V, da de er vidt forskellige, og tvivler på de fleste har lyst til og spille GTA IV efter de har spillet GTA V.

Men det har dog stadigvæk sin plads i "historien" vil jeg mene.
Gravatar

#16686 JannikAnd 12 år siden

Pécuchet (16683) skrev:
Hørt! RDR er velsagtens det bedste nyere konsolspil, jeg har spillet. Men GTA IV er ikke værd at spilde tid på, kan jeg forstå? Jeg synes ellers, at SA var eminent.
Jeg var måske en kende for hård, for det har bestemt sine lyspunkter. Men for mig er GTA (læs: San Andreas) bedst, når bevægelsesfriheden er størst.

I GTA 4 var der bare meget lidt at foretage sig foruden at begive sig på (kedelige) missioner. Rockstar fokuserede meget på simulation af menneskelige forhold. Problemet var bare, at det var dødssygt at blive ringet op af sin ulidelige fætter hver halve time, som blev prinsessefornærmet hver gang man afviste at bowle eller lign. Og når man så bed smerten i sig og begav sig ud på de hersens alt for lange dates, så var de mildest talt dødssyge (ja, jeg genbruger ordet, men det er nu det, der falder mig ind).

GTA 5 synes at have meget mere at byde på samtidig med, at de (forhåbentlig) har fjernet de irriterende playdates. Jeg forventer dog ikke et spil i samme klasse som RDR - dertil er det etablerede univers, GTA 5 foregår i, lidt for bonderøv'sk.
Gravatar

#16687 elwood 12 år siden

JannikAnd (16686) skrev:
Problemet var bare, at det var dødssygt at blive ringet op af sin ulidelige fætter hver halve time

Friends won't call you as often as they did in GTAIV. The phone is more streamlined and used for things like emails and Internet browsing.
Gravatar

#16688 Snaden 12 år siden

Forudbestil : PS3 500GB KONSOL INKL SPILLET GTA V

AAAAAAARGH!

SKAL / SKAL IKKE??!?!
Gravatar

#16689 elwood 12 år siden

Hvis du har en PS3 i forvejen er det måske lidt dyrt for GTA V :)
Gravatar

#16690 frankdrebin 12 år siden

Så er der begyndt at leake gameplay fra GTA V.. For fanden det ser fedt ud! :)

Skriv ny kommentar: