Hehe men har set det nu, og det er mest gif's som folk har smidt op, så der er intet spoiled for mig, men selv i den lave opløsning, ser det imponerende ud :)
Nu venter vi blot til næste uge.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Der er to gode bundles ud fra Humble Bundle i denne omgang. Den store omgang er:
Trine 2, Mark of the Ninja, Eets Munchies, Brütal Legend, FTL: Faster Than Light og Fez, samt hvad der åbnes efter noget tid.
Den ugentlige er:
Serious Sam HD The First Encounter, Serious Sam HD The Second Encounter, Shadow Warrior Classic Redux, Duke Nukem 3D Megaton Edition, Hard Reset Extended Edition og System Shock 2.
GTA Sa var også stort, men jeg oplevede blot en del steder der virkede for tomme, især ude på landet, heldigvis ser de ud til også og ha fokus på den del, den her gang, men ja GTA SA var stort også, der var bare en del steder, hvor der ikke var så meget og lave, andet end og flyve hen over det :)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Mail fra Coolshop, alt for morsomt og læse, men også ganske rart og vide, men stadigvæk jeg grinte sku lidt.
Hejsa,
GTA V kommer i postkassen på tirsdag!
- Og vi ved, at du sikkert sidder og venter i spænding på dette fabelagtige spil.
Vi har derfor kaldt vores bedste pakkere på arbejde hele weekenden for at sikre os, at din forsendelse bliver klar i tide.
Post Danmark er blevet oplyst om vigtigheden af forsendelsens indhold, og de oplyser, at pakken med 98,6% sikkerhed er fremme på releasedagen på tirsdag.
#16691 Snaden 12 år siden
Hehehe....det har jeg nemlig ikke! Og jeg kunne egentlig også godt tænke mig en Blu-ray afspiller, så måske jeg bare skulle slå til.
MEN det er jo mange penge! ;)
#16692 elwood 12 år siden
Jeg tror jeg vil prøve og holde mig fra det, hehe good luck, nu jeg har fået net hjemme igen.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#16693 elwood 12 år siden
#16694 elwood 12 år siden
Edit nu kom den.
Det jo som taget ud af Lethal Weapon.
#16695 DarkLight 12 år siden
#16696 elwood 12 år siden
Nu venter vi blot til næste uge.
#16697 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden
Trine 2, Mark of the Ninja, Eets Munchies, Brütal Legend, FTL: Faster Than Light og Fez, samt hvad der åbnes efter noget tid.
Den ugentlige er:
Serious Sam HD The First Encounter, Serious Sam HD The Second Encounter, Shadow Warrior Classic Redux, Duke Nukem 3D Megaton Edition, Hard Reset Extended Edition og System Shock 2.
#16698 Giraffen 12 år siden
Holy shit!
#16699 elwood 12 år siden
#16700 elwood 12 år siden
Hejsa,
GTA V kommer i postkassen på tirsdag!
- Og vi ved, at du sikkert sidder og venter i spænding på dette fabelagtige spil.
Vi har derfor kaldt vores bedste pakkere på arbejde hele weekenden for at sikre os, at din forsendelse bliver klar i tide.
Post Danmark er blevet oplyst om vigtigheden af forsendelsens indhold, og de oplyser, at pakken med 98,6% sikkerhed er fremme på releasedagen på tirsdag.