Gravatar

#16701 Giraffen 12 år siden

#16700 Har netop fået den samme mail. Det er godt at vide at de har prioriteterne i orden. :)
Gravatar

#16702 MuManden 12 år siden

Er der egentlig nogen steder der holder midnatsåbent, så man kan hente et eksemplar der eventuelt?
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#16703 DarkLight 12 år siden

Ja, visse Gamestop.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#16704 The Insider 12 år siden

SKAL ens PS3 også være "always online", hvis man vil spille "Diablo III"? Og behøver man at have spillet de første to? Gik død i etteren på PC tilbage i 90'erne :-)
War. War never changes.
Gravatar

#16705 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden

Nej, D3 på PS3 kan spilles offline og man får et resume af historien, så man behøver ikke at have spillet de første to. :)
Gravatar

#16706 The Insider 12 år siden

Fedt! Tak for info :-)
War. War never changes.
Gravatar

#16707 Snaden 12 år siden

MuManden (16702) skrev:
Er der egentlig nogen steder der holder midnatsåbent, så man kan hente et eksemplar der eventuelt?

Så lige at Fona på strøget holder ekstraordinært åbent tirsdag nat.
Gravatar

#16708 elwood 12 år siden

The Insider (16706) skrev:
Fedt! Tak for info :-)

Men du har jo ikke tid til det, du skal spille Far Cry 3, Toonstruck, Tex Murphy, SS2 (fordi hvorfor ikke) AC3, fordi jeg vil høre om din mening med historien, og dne måde det slutter hint it sucks!

Osv.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#16709 The Insider 12 år siden

#16708, hehe, so true! :-) Far Cry 3 har jeg dog fået kæmpet mig igennem! Dét og "BioShock: Infinite" er de eneste spil, jeg har fået spillet de sidste 3-4 måneder. Og FC3 var nice! Kom aldrig rigtig i gang med 2'eren, men 3'eren var uhyre vanedannende, god underholdning.
War. War never changes.
Gravatar

#16710 Kruse 12 år siden

The Insider (16709) skrev:
Og FC3 var nice! Kom aldrig rigtig i gang med 2'eren, men 3'eren var uhyre vanedannende, god underholdning.

Sådan! Totalt fedt spil :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."

Skriv ny kommentar: