Gravatar

#16751 elwood 12 år siden

Levolution lyder mest af alt som et fancy buzz word.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#16752 McPeter 12 år siden

Maack (16747) skrev:
For mig er BF4 nok det mest ventede spil i år. Jeg glæder mig til at se hvordan levolution og commander delen kommer til at fungere.

Samme her - er især begejstret over commander delens retur. Og så glæder jeg mig til 5-mands squad så man kan nemmere kan køre ESL kampe, samt spectator mode. BF4 lyder som en væsentlig opgradering og er forhåbentligt alt det som BF3 skulle have været selvom det stadig er et fantastisk spil. Hvad er dit nick? Du kan add'e mig hvis du har lyst: DANE-Flashblast
http://bf3stats.com/stats_pc/DANE-Flashblast

elwood (16751) skrev:
Levolution lyder mest af alt som et fancy buzz word.

Det er også et smart ord, men bag det gemmer sig dog nogle ret fede features. Jeg synes ret godt om at mappet ændrer sig undervejs i kampen, så du kan opnå nye eller miste gamle taktiske fordele. Prøv at se denne video:

Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#16753 Maack 12 år siden

Så er der sendt en inv.

Jeg glæder mig til at se hvor meget Levolution kommer til at ændre banerne, men syntes det er fedt at mulighederne er der for at ændre banens layout.
Gravatar

#16754 elwood 12 år siden

så du kan opnå nye eller miste gamle taktiske fordele. Prøv at se denne video:

Split Second havde da noget i den boldgade også :)
Gravatar

#16755 Høegh 12 år siden

McPeter (16752) skrev:

[quote=elwood (16751)]Levolution lyder mest af alt som et fancy buzz word.

Det er også et smart ord, men bag det gemmer sig dog nogle ret fede features. Jeg synes ret godt om at mappet ændrer sig undervejs i kampen, så du kan opnå nye eller miste gamle taktiske fordele. Prøv at se denne video:

Det er dog stadigvæk blot et nyt navn der dækker over noget gammelt.
Senest så man det fx i stor stil i Motorstorm: Apocalypse
Det der må ske må ske, måske

Gravatar

#16756 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden

Hvis det rent faktisk virker, bliver det interessant at se om det bliver en succes. For mit eget vedkommende, synes jeg det er rart, at man kender de maps, man spiller på og det kan jo også ses, næsten uanset hvilket FPS, man spiller.

Ofte er de første maps de mest populære, fordi det er de maps, som folk kender indgående, men samtidig kan det være noget frustrerende som ny spiller, at man ikke kender mappet, når alle andre gør.

Så, lad os se om det virker og gør noget interessant ved spillet.
Gravatar

#16757 McPeter 12 år siden

Men Split Second og Motorstorm er jo ikke FPSer. ;-) Fik aldrig spillet Split Second, selvom jeg synes det så lovende ud - er det værd at prøve af?

@Bruno - jeg kan sagtens følge din pointe, men det med at kortet ændrer sig giver en kæmpe fordel: snipers kan ikke blive liggende og campe hele spillet. :-) Det er også en fordel ved Rush game mode, hvor kampen jo flytter sig igennem terrænet. Og jeg bilder mig ind at de større ændringer bliver nogle man forventer hvert spil, så dem skal man nok lære. De små ændringer i kortet vil nok mest virke som en udvidet version af deres destruction. Men det er da fedt at man kan skyde lyset i stykker, hul på vandrør, osv.
Gravatar

#16758 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden

Hæh, Deep Silver troller Rockstar - de har sendt DLC på gaden i dag til Saints Row IV, der hedder GAT V og selvfølgelig lever på at folk skriver #GATV på Twitter, i stedet for #GTAV

:D
Gravatar

#16759 McPeter 12 år siden

Bruno (16758) skrev:
Hæh, Deep Silver troller Rockstar - de har sendt DLC på gaden i dag til Saints Row IV, der hedder GAT V og selvfølgelig lever på at folk skriver #GATV på Twitter, i stedet for #GTAV

:D

Hehe ja, jeg så godt nogle der skrev noget med GAT V, men de gjorde det flere gange i samme tweet så tænkte det ikke kunne være en fejl. :-D
Gravatar

#16760 elwood 12 år siden

McPeter (16757) skrev:
Men Split Second og Motorstorm er jo ikke FPSer. ;-) Fik aldrig spillet Split Second, selvom jeg synes det så lovende ud - er det værd at prøve af?

@Bruno - jeg kan sagtens følge din pointe, men det med at kortet ændrer sig giver en kæmpe fordel: snipers kan ikke blive liggende og campe hele spillet. :-) Det er også en fordel ved Rush game mode, hvor kampen jo flytter sig igennem terrænet. Og jeg bilder mig ind at de større ændringer bliver nogle man forventer hvert spil, så dem skal man nok lære. De små ændringer i kortet vil nok mest virke som en udvidet version af deres destruction. Men det er da fedt at man kan skyde lyset i stykker, hul på vandrør, osv.

Vi har hvertfald moret os med det i multiplayer til LAN tilfredsstillelsen ved at få bygning eller andet til og ramle sammen om din modstander er ganske god, også selv om det gentager sig.

Skriv ny kommentar: