Gravatar

#16761 elwood 12 år siden

[url= Mikami (Skaberen af Resident Evil) ny trailer for hans The Evil Within[/url]
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#16762 Lord Beef Jerky 12 år siden

Evil Within glæder jeg mig meget til!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#16763 elwood 12 år siden

Skulle efter sigende være det sidste spil fra shinji mikami hvor han er director, ku være fedt hvis han lige sluttede af med og vise, hvordan tingene skal gøres, resident evil har sat,e ændret sig meget siden hans tid. Og ja det her ser dejlig foruroligende ud :) om jeg så tør spille det er en anden ting Hehe.
Gravatar

#16764 MuManden 12 år siden

Hehe der er da alligevel nogen stykker der spiller gta her til aften.
9 ud af de 12 der er online på min venneliste spiller GTA V :-)
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#16765 Giraffen 12 år siden

Nå så kom jeg også i gang med Grand Theft Auto V:

Det gik der egentlig mange timer med. Jeg tror jeg begyndte kl. 16 og stoppede først her kl. 23. :)

Jeg må jo nok erkende at jeg er blevet hooked.

Hvor er det vildt at Rockstar har formået at få så stort, så levende, så sindssygt detaljeret og ikke mindst så flot et spil ud af så gamle konsoller som PS3 og Xbox 360. Spillet virker som kulminationen af flere af tidligere tiders Rockstar spil, hvor de har taget det bedste fra henholdsvis Red Dead og GTA IV etc.

Styringen er markant bedre end GTA IV. Bilerne er meget bedre og sjovere at styre, det føles ikke mere som om at man glider rundt på is, men har 100% kontrol over bilerne. Skydedelen havde Rockstar godt styr på allerede med Red Dead og den har de selvfølgelig forfinet yderligere. Så er der er ikke noget at klage over der.

GTA V virker som et sandt overflødighedshorn af muligheder.

Det eneste dårlige jeg har at sige om det er at min kode til at flyve Atomic Blimp ikke duer. Jeg har skrevet til Rockstar og forhåbentlig kan de sende mig en ny.
Gravatar

#16766 elwood 12 år siden

Skydedelen , virker dog mest til og være inspireret af deres Max Payne, hvor det også blot virkede som det skulle.

Gravatar

#16767 MuManden 12 år siden

Min Atomic Blimp kode virker heller ikke....
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#16768 Giraffen 12 år siden

MuManden (16767) skrev:
Min Atomic Blimp kode virker heller ikke....

Det er åbenbart et generelt problem så mon ikke de får det løst om et par dage. Heldigvis er der så meget andet at lave i spillet, så man kan nok få tiden til at gå. :)
Gravatar

#16769 Lord Beef Jerky 12 år siden

Min atomic blimp virker fint, men jeg har også købt special edition. Ved ikke om det gør en forskel.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#16770 Snaden 12 år siden

Skulle bare lige spille en lille smule i morges, inden jeg skulle afsted. Det endte med at blive 4 timer, hvilket betød at jeg missede en forelæsning.

Nå, videre i dagen program....

Frokost og så en lille smule GTA V igen....bare en smule..

Skriv ny kommentar: