Gravatar

#16781 elwood 12 år siden

hovsa.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#16782 Muldgraver 12 år siden

Lækker Grim Fandango bogomslag-plakat

De har flere ret fine ting på hjemmesiden.
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#16783 Giraffen 12 år siden

Når man skal svare på mails i GTA, så står der "Pick Response" eller noget i den stil og jeg har prøvet samtlige knapper, men jeg kan ikke ændre svar. Måske er det noget man kan senere i spillet? I så fald er det lidt misvisende.
Gravatar

#16784 Kruse 12 år siden

? (16783) skrev:
Når man skal svare på mails i GTA, så står der "Pick Response" eller noget i den stil og jeg har prøvet samtlige knapper, men jeg kan ikke ændre svar. Måske er det noget man kan senere i spillet? I så fald er det lidt misvisende.

Jeg har tænkt over præcis det samme. Det virker i hvert fald rimeligt mærkeligt at der står "Pick Response", hvis man ikke senere har nogle svarmuligheder.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#16785 Giraffen 12 år siden

[url= O'Brien spiller GTA V[/url]
Gravatar

#16786 colocho 12 år siden

Steam OS: http://store.steampowered.com/livingroom/SteamOS/

Så mangler vi bare de sidste to annonceringer, Steam Box og Half Life3? :D
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.
Gravatar

#16787 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden

Streaming-delen er faktisk ret interessant og den glæder jeg mig til at se i praksis. Hvis det betyder, at man bare kan smide en hvilken som helst PC til tv'et og streame ens spil fra ens gamer-PC, vil det afgjort være interessant for mig.

Ellers er SteamOS ikke voldsomt spændende, da jeg ikke har planer om at rykke en PC ind i stuen og det er virkelig begrænset, hvor tit jeg bruger controller til mine PC-spil, så det vil alligevel ikke give mening, at have PC'en sluttet til tv'et.
Gravatar

#16788 colocho 12 år siden

Jep, nogenlunde det samme jeg tænker. Men bliver utroligt spændende at følge med i, specielt så meget der allerede sker på markedet for tiden..
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.
Gravatar

#16789 Verbal 12 år siden

Vedr. GTA V: Plejede der ikke at komme en blodpøl i de tidligere GTA spil, når man havde slået folk ned på gaden, for det synes jeg ikke er tilfældet i femmeren?

Når man skifter imellem karaktererne i spillet, så står der et tal ved hver person. Er der nogen der ved hvad de tal betyder?
And like that... he's gone.
Gravatar

#16790 colocho 12 år siden

Tallene er hvor mange missioner der er tilgængelige for karaktererne :)

Skriv ny kommentar: