Nå har lige gennemført spillet, og med gennemført mener jeg hovedhistorien, jeg mangler stadig et par sidemissioner og der er en masse ting jeg ikke har set eller gjort endnu, men umiddelbart har det været ret godt. Jeg skal lige tænke lidt over det før jeg sætter nogle flere ord på oplevelsen.
Har nogen forresten været på toppen af Mount Chilliad?
Mount Chilliad spoiler:
På toppen af Mount Chilliad er der et skilt der antyder at der kunne være gemt en UFO, et kæmpe æg, måske et dinosaur æg, og en jetpack inde i bjerget. Så min første prioritet er at finde en hemmelig hule/indgang i bjerget. Jeg elsker den slags easter-eggs!
Troy Baker is Freaking awesome, se, her, hvordan han reagere når Neil Druckmann fra Naugthy Dog under optagelsen af en af de hel store scener fra The Last of us, laver en lille ændring og ja... bare se, hvad som sker...
Obs! Giant spoiler, hvis ikke man har gennemført spillet endnu.
[url= gør det lige igen, men en lille ændring...[/url]
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#16791 Pécuchet 12 år siden
Ammunition for det våben, du har ekviperet dig med.
#16792 Giraffen 12 år siden
This.
Nå har lige gennemført spillet, og med gennemført mener jeg hovedhistorien, jeg mangler stadig et par sidemissioner og der er en masse ting jeg ikke har set eller gjort endnu, men umiddelbart har det været ret godt. Jeg skal lige tænke lidt over det før jeg sætter nogle flere ord på oplevelsen.
Har nogen forresten været på toppen af Mount Chilliad?
Mount Chilliad spoiler:
#16793 colocho 12 år siden
#16794 Pécuchet 12 år siden
Nåh, dé tal.
#16795 elwood 12 år siden
Pc dato annoceres senere.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#16796 elwood 12 år siden
Beta test info
#16797 elwood 12 år siden
#16798 elwood 12 år siden
#16799 elwood 12 år siden
Obs! Giant spoiler, hvis ikke man har gennemført spillet endnu.
[url= gør det lige igen, men en lille ændring...[/url]
#16800 Lord Beef Jerky 12 år siden