Gravatar

#16961 JannikAnd 12 år siden

? (16960) skrev:
Hvis du havde regnet med at Watch Dogs skulle være dit første next-gen spil, så må du hellere væbne dig med tålmodighed. Spiller er blevet rykket til 2014
Ja, det er godt nok kort varsel og lidt af en kedelig nyhed for folk som mig, der glæder sig meget til spillet. Faktisk er det den eneste launch titel, der virkelig tænder mig. Når det så er sagt, så virkede spillet mindre imponerende hver gang gameplay videoer blev udsendt, og flere previews meldte om en meget bugget oplevelse. Så beslutningen er dog meget velset fra min side.
Gravatar

#16962 Lord Beef Jerky 12 år siden

Hmm, xbox har ellers hele to launch titles der kan friste mig - Zoo Tycoon og Dead Rising 3. Er der virkelig intet til ps4?
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#16963 JannikAnd 12 år siden

Tjo, der er flere eksklusive indie-titler (især Rime), men deres udgivelsesdatoer er ikke fast besluttet. Knack lover også godt, men ellers er der ikke rigtig noget, der virkelig lokker. Watch Dogs var mit primære incitament for et launch køb, men jeg holder muligvis fast i min forudbestilling, da der formentlig er risiko for, at der meldes udsolgt til langt inde i det nye år.
Gravatar

#16964 Lord Beef Jerky 12 år siden

Ikke kun risiko. Der ER udsolgt til et godt stykke ind i det nye år. Men mon ikke maskinen skulle være til at finde, hvis man er interesseret nok?
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#16965 JannikAnd 12 år siden

Jo, det tænker jeg også. Det er dog lidt spøjst at forudbestille en konsol uden spil. Men heldigvis udkommer den jo et par uger tidligere i USA, så kan jeg høre tonsiv af meninger om samtalige launch titler, inden jeg beslutter mig for, om jeg beholder min forudbestilling. Under alle omstændigheder bliver 2014 virkelig et spændende år, og jeg glæder mig især til at se nye (ikke-skudbaserede) IP'er.
Gravatar

#16966 DarkLight 12 år siden

Lord Beef Jerky (16964) skrev:
Ikke kun risiko. Der ER udsolgt til et godt stykke ind i det nye år.

Næ, sidste uge meldte Sony Center ud af de stadig havde maskiner, der ikke var bestilt.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#16967 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden

Og stadig er det vel begrænset hvor meget man får ud af at være first-mover, bortset fra en flot, sort brevvægt, med mindre man er vild med samtlige spil, der kommer ud til de to nye konsoller, indtil marts eller deromkring.
Gravatar

#16968 misuma 12 år siden

Jeg køber en PS4 så snart den er mulig at skaffe og Killzone, Knack og Resogun skal spilles med det vuns.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#16969 Lord Beef Jerky 12 år siden

DarkLight (16966) skrev:
Næ, sidste uge meldte Sony Center ud af de stadig havde maskiner, der ikke var bestilt.

I Danmark?!?!
Gravatar

#16970 Giraffen 12 år siden

Lord Beef Jerky (16969) skrev:
I Danmark?!?!

Nej, i Mother Russia!

Jeg modtog "Beyond: Two Souls - super duper special edtion" i dag, så nu ved jeg godt hvad jeg skal lave i aften.

Det er banko jeg skal spille i aften. Det bliver helt krazy, ja med k for så vildt er det.

Skriv ny kommentar: