Det var s'gu underligt at se dem 'irl'.. Jeg vidste ikke, at de havde brugt skuespillernes udseende så meget (faktisk troede jeg det var lige omvendt - altså, at skuespillerne overhovedet ikke lignede karaktererne :D )..
Sjovt at høre hvordan de overhovedet ikke 'spiller skuespil' med stemmerne. Hvis man lukker øjnene til den video der, så er det jo lige netop Trevor, Franklin og Michael :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Hvis du havde regnet med at Watch Dogs skulle være dit første next-gen spil, så må du hellere væbne dig med tålmodighed. Spiller er blevet rykket til 2014
#16951 Lord Beef Jerky 12 år siden
#16952 elwood 12 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#16953 elwood 12 år siden
Taget fra Massive Entertainments World in conflict.
#16954 elwood 12 år siden
Aka. Steve Ogg, Shawn Fonteno, og Ned Luke.
#16955 HonoDelLoce 12 år siden
Det var s'gu underligt at se dem 'irl'.. Jeg vidste ikke, at de havde brugt skuespillernes udseende så meget (faktisk troede jeg det var lige omvendt - altså, at skuespillerne overhovedet ikke lignede karaktererne :D )..
Sjovt at høre hvordan de overhovedet ikke 'spiller skuespil' med stemmerne. Hvis man lukker øjnene til den video der, så er det jo lige netop Trevor, Franklin og Michael :D
#16956 elwood 12 år siden
Hvis man lukker øjnene til den video der, så er det jo lige netop Trevor, Franklin og Michael :D
[url= Trevor[/url]
#16957 Giraffen 12 år siden
Det er vildt så meget de minder om personerne både med udseende og stemme. Rockstar er nogle af de bedste til at caste roller.
#16958 elwood 12 år siden
#16959 Thomsen 12 år siden
#16960 Giraffen 12 år siden