Gravatar

#16981 Batsy 12 år siden

http://www.gametrailers.com/videos/lbrg7m/batman--... CGI trailer til Orgins, Batman transformation. Powerfull in one minute.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#16982 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden

Hvis nogen herinde ejer Batman: Arkham City eller Batman: Arkham Asylum til PC, er Games for Windows Live nu blevet fjernet fra spillene.

Har man dem på Steam, bliver de opgraderet til GOTY Edition, så man får alt DLC, men det kræver dog, at man afinstallerer spillet og installerer GOTY-udgaven i stedet og man mister evt. savegames, da de ligger på GFWL.

Grunden er, at MS er ved at lukke og slukke for GFWL og enkelte producenter er heldigvis rare nok til at flytte deres spil over til en anden platform, så man stadig kan spille dem, det gælder desværre ikke Fallout 3.

Har man købt Arkham City i fysisk form, kan man åbenbart indløse spillets seriekode på Steam og få Steam-udgaven i stedet, hvis man ønsker det. Jeg ved og ikke om det er trådt i kraft endnu.
Gravatar

#16983 misuma 12 år siden

Sjovt at opdage Nolan North i serien Haven!

Ja...det er en kedelig fredag.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#16984 elwood 12 år siden

Mener også hende som spiller Elena er med i den :)

Emily Rose
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#16985 Giraffen 12 år siden

Så gennemførte jeg Beyond og jeg kunne faktisk rigtig godt lide det. Det undre mig lidt at kritikken har været hårdere den her gang, end det var tilfældet med Heavy Rain. Spillet minder jo meget om Heavy Rain, så jeg ved ikke helt hvad folk forventede. Måske har man ikke helt så stor frihed til at skabe historien som nogen kunne tænke sig, og dog, for jeg har læst lidt om andre folks oplevelse og der døde altså nogle personer som jeg ingen gang troede kunne dø. Så det kan også være at spillet er bedre til at skjule hvilke valg der egentlig har betydning og hvilke der ikke har. De største valg finder helt klart sted omkring slutningen, men det var jo faktisk også tilfældet med HR.

Med henhold til kritikken af man ikke har nok frihed i sine valg, så kan jeg bare nævne The Walking Dead hvor man jo egentlig heller ikke havde særlig stor frihed i sidste ende, men det ændre ikke på at jeg nød spillet alligevel.

For mig var det i hvert fald en rigtig god oplevelse og et virkelig visuelt flot spil. Det er uden tvivl det grafisk flotteste konsol spil i denne generation og både Ellen Page og Willem Dafoe gør det glimrende med det materiale de har til rådighed, også selv om det nogen gange er ligeved at blive for meget, men i sidste ende gør de meget for at jeg aldrig blev helt tabt.

Helt klart en af de mest spændende spiloplevelser jeg har haft i år.

8/10
Gravatar

#16986 elwood 12 år siden

Jeg føler mig nu mere indlevede med personer som Joe, og Elie fra f.eks. TLOU, Naugthy Dogs måde og animere på gør bare så meget for mig.

HR og Beyond er fine spil og selv om ansigter og det ser spot on ud, så er der bare noget ved det, når man ser dem snakke, der gør det u7nderligt for mig og se på.

Uncharted og TLOU ja det virker bare så meget som rigtige mennesker, selv om menneskerne i Beyond, jo egentlig er mere ægte ? (3d indscannet ansigter)

Tror blot grunden til Beyond får en del hak er det er delt mere op, og springer i tid og sted, så man aldrig rigtig får det her naturlige flow af ens handlinger, som ved en hel liniær A-B historie.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#16987 misuma 12 år siden

Jeg tog mig endelig sammen til at prøve Beyond demoen, og selvom jeg nok aldrig bliver fan af styringen, så var demoen alligevel ganske medrivende. Det føles fedt at være Aiden.
--------

Jeg fik bestilt og betalt min Killzone PS4 Bundle ved Gamestop Vejle, dejligt. Jeg køber nok også Knack, men er stadig i tvivl om kameraet eller en ekstra controller skal købes...
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#16988 JannikAnd 12 år siden

Hvad måtte du smide sammenlagt, misuma?
Gravatar

#16989 Lord Beef Jerky 12 år siden

Killzone bundle er på 3999. Resten er der ikke officiel dansk pris på endnu.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#16990 Batsy 12 år siden

Lord Beef Jerky (16989) skrev:
Killzone bundle er på 3999

Øv det godt nok dyrt ;)
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Skriv ny kommentar: