Gravatar

#16991 DarkLight 12 år siden

Verbal (16980) skrev:
Hvis man havde ventet med at lave Lesters assassination-missioner til efter man havde klaret alle andre story-missioner, så kunne man have brugt aktiemarkedet til at tjene milliarder. Det fandt jeg selvfølgelig først ud af efter at jeg gennemførte spillet.

For os der ikke er kommet så langt, hvad går det ud på?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#16992 Kisbye 12 år siden

Ja, det lagde jeg godt mærke til.
Ville have købt FSX som download den anden dag, men det kan man ikke længere.
Så bliver jeg nød til at købe det gammeldags skiver. Irreterende. Specielt når jeg ikke har et dvd drev i maskinen for tiden.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#16993 elwood 12 år siden

Lester ber dig om og dræbe forskellige personer, når man gør det så påvirkes aktie markedet, på grund af personerne man dræber status i forretningsverden, og i spillet kan man købe og sælge aktier.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#16994 MoH 12 år siden

Er gået i gang med at spille "The Stanley Parable" kan kun anbefale det og så koster det pt kun 9,59€ på Steam.
Der er dog også en gratis demo.
Gravatar

#16995 Giraffen 12 år siden

[url= er ikke helt sådan at jeg husker det originale Metal Gear Solid[/url]
Gravatar

#16996 Giraffen 12 år siden

MoH (16994) skrev:
Er gået i gang med at spille "The Stanley Parable" kan kun anbefale det og så koster det pt kun 9,59€ på Steam.

Jeg bakker op. Jeg har lige spillet demoen, som spoiler intet fra det endelige spil, så hvis man ikke har prøvet demoen men spillet spillet, så kan skal den også prøves.

Det er et af den slags spil, hvor det er bedst hvis man ved så lidt som muligt før man går i gang.

Det er forresten ikke et særligt krævende spil, da demoen kunne køre på min skod pc. Så download endelig demoen, hvis man vil se om spillet er noget ved.
Gravatar

#16997 Thomsen 12 år siden

Ha! Så lykkedes det at komme igennem den forbistrede mission i GTA V, der blev ved med at fryse for mig. Har ingen anelse om, hvad der var anderledes denne gang, men jeg har skyndt mig at spille videre og save et par gange. Så kan jeg forhåbentligt snart gennemføre det.
"Don't step on it - it might be Lon Chaney!"
Gravatar

#16998 elwood 12 år siden

Så vidt jeg ved er det vidst også oprindelig et mod/total conversion til Half Life 2, så det har nok en del og sige med at det køre uden problemer, ser også ud til og køre på source engine nemlig.
Gravatar

#16999 elwood 12 år siden

? (16996) skrev:
[quote=MoH (16994)]Er gået i gang med at spille "The Stanley Parable" kan kun anbefale det og så koster det pt kun 9,59€ på Steam.

Det jo nærmest et evigheds spil, jeg har, hvertfald fået Freedom endingen... tror jeg da og the confusing ending, og så er jeg back in the office, eller også er der mere jeg er klar over der er flere endings, men ja det er mere en oplevelses ting end spil, fordi slutninger annoceres ikke rigtig, som man er vandt til, og det er jo også en af dets egen aspekter de siger, never ending.

Men jeg vender hel sikker tilbage til det, for at få flere endings og rode mere rundt med det.
Gravatar

#17000 Pécuchet 12 år siden

Verbal (16972) skrev:
Har prøvet at påvirke aktiemarkedet i håb om at jeg kunne tjene noget der, men uden nogen nævneværdig succes.

Investér i AirEmu, tag ud til lufthaven, og destruer konkurrenternes fly.
Der burde have været Roser.

Skriv ny kommentar: