Gravatar

#161 elwood 16 år siden

Sidder lige og bliver mindet om at Burnout Paradise jo kommer som PSN download med alle update for en pris 1up yours sidder og snakker om det

(bare rolig McPeter du kom med nyheden først herinde hehe)

Men det jo genialt fordi jeg ikke har fået det til min PS3 endnu, og nu har jeg så chancen uden at sku ud og købe selve spillet i en butik.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#162 Bony 16 år siden

#160 - Er der så en forskel på dem? Jeg tænker fx. på størrelsen. Der kan jo ligge oceaner af data på en BD, men de samme spil fylder ikke mere end max 1 gb hvis det er over PSN. De bliver vel ikke komprimeret eller noget?
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#163 elwood 16 år siden

#162 Det jeg har hørt er at BD udgave måske indeholder lidt flere baner fra start af, ud over det sku de være identiske, men Media Molecule har ikke sagt så meget endnu omkring dette dog.

Spørgsmålet er snare hvor utålmodig man er vil man vente på BD udgaven og få lidt ekstra i form af baner, som man måske kan få senere også online ved lejlighed, eller vil man købe PSN udgaven og være emd fra start af.

Jeg ku ikke forstille mig at Media Molecule vil gå på komprimi på nogen måde, med nogle af udgivelserne.

Hold øje med deres nye side, for seneste nyt.

LBP
Gravatar

#164 elwood 16 år siden

Yes så fik jeg reddet Super Joe, kæft hvor er det fedt spil ren nostalagi fra min legekammerarts SNES, som vi brugte oceaner af tid på.
Gravatar

#165 ks 16 år siden

Så fik jeg endelig Guitar Hero III: Legends of Rock idag, og kan kun tilslutte mig det begejstrede kor, der var herinde for noget tid siden - sikke en omgang fantastisk, social, underholdning! Selv kæresten er bidt ;D
Gravatar

#166 natterjack 16 år siden

#165 Efter at have nydt både Guitar Hero 2 og 3 siden udgivelserne, har jeg endelig fået købt Rock Band, og hvis du tror Guitar Hero er fedt så vent bare til du kan stå med to guitarer, trommer og en dårlig sanger. Jeg er som sagt erfaren GH-spiller, så havde ikke regnet med en særlig ny oplevelse, men hold da kæft, der er verdener til forskel.
Gravatar

#167 ks 16 år siden

I know, og jeg afventer nu også spændt både Rock Band 2 og Guitar Hero: World Tour, der nok vil højne "musikoplevelsen" endnu mere her i hjemmet. Med den succes Guitar Hero indtil videre har været, så er jeg pludselig meget mere opmærksom på de to, der begge vil understøtte hele bands, og ikke blot guitaren.

Det store problem, for mig at se, ved Rock Band er desværre prisen. Jeg skal gerne indrømme, at jeg synes Rock Band ser langt mere interessant ud som en social oplevelse en Guitar Hero, men med en prisforskel på knap 1500-2000kr, så skal man virkelig være sikker i sin sag, før det er den vej man vælger.

Derfor bliver det nok i højeste grad den prisen, der skal afgøre om det er Guitar Hero: World Tour eller Rock Band 2, der skal have mine penge.
Gravatar

#168 Corgan 16 år siden

#167:

Du kan også bare købe selve Rock Band spillet for 400 kr og så vente med at gå amok på trommer til økonomien er til det. På Xbox360 kan man nemlig godt bruge GH guitaren og det almindelige headset i Rock Band.

---

Jeg har endelig fået gennemført Gears of War på Hardcore som Dom. I sammen omgang fik jeg fundet alle Cog Tags. Så da jeg skød Raam til sidst, fik jeg lige 4 Achievement. Nice. Så nu er jeg klar til GOW2.
Gravatar

#169 ks 16 år siden

Jeg ejer desværre en PS3, og ikke en XBOX360 :)
Gravatar

#170 filmz-DocDoom 16 år siden

Nu er jeg nok lidt bagefter, men jeg har ikke haft så meget tid til at spille, derfor har jeg først lige taget hul på GTA4.

Jeg har tidligere med stor fornøjelse spillet GTA3, Vice City og Liberty City Stories på PS2.

Mit første indtryk af GTA4 er: Skuffelse!

Grafikken er ikke bedre end den var på PS2-spillene, og storylinen er småkedelig.

Jeg er godt nok næsten lige kommet i gang, men det er sgu også svært at komme videre, når man keder sig. Byen er også ret uspændende; i hvert fald det jeg har oplevet indtil videre. Jeg synes der var meget federe stemning i de andre spil (dog var Vice City lidt 'blegt' - men det var vel den tilsigtede firser-pastel).

Jeg er ikke nået videre end til at skulle afvæbne en eller anden tosse, der fægter med kniv, og indtil videre har han dræbt mig tre gange. Problemet er (som det ofte er med GTA), at man først skal give to goons på munden og derefter ud på en længere biljagt, inden man overhovedet når til kniv-manden. Når man så samtidig keder sig lidt, så er det sgu begrænset, hvor mange gange og hvor ofte man gider forsøge.

Mit spørgsmål er så: Er der værd at 'kæmpe' videre med spillet; bliver det bedre og mere medrivende senere? Eller er det blot mig, der har fået nok af GTA-universet?

I samme moment: Er der nogen fif vedr. ham kniv-manden? Jeg synes ikke, at de hints man får på skærmen hjælper - noget med at tappe X og herefter trekant.

Tak fra Doom
That's no moon. It's a space station.

Skriv ny kommentar: