Gravatar

#171 DarkLight 16 år siden

Grafikken er ikke bedre end den var på PS2-spillene

Hahahahahahahahaha!
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#172 filmz-DocDoom 16 år siden

#171: Ja, det er sgu sådan jeg husker det, når jeg tænker tilbage på GTA til PS2.

Jeg har et 50" pioneer til 40k, og når jeg ser Blu-Ray, så er det weltklasse. Det gælder også andre PS3-spil, fx. Motorstorm og COD4.

Du har nok "ret" så langt, at jeg formentlig husker PS2-grafikken på GTA bedre end den var, fordi jeg var imponeret dengang. Men det kan jeg jo løse ved at gå hjem og knalde et af de gamle GTA-spil i min PS2 og så sammenligne.

Men det var sådan set heller ikke så meget grafikken, der var centrum i mit indlæg, og uanset hvad kommer jeg jo ingen vegne med dit "Hahahahahahahahaha", hvad end det måtte være berettiget eller ej.
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#173 dyg 16 år siden

#170 - Jeg deler din kedsomhed. Jeg finder også GTA4 ret så kedeligt, det har slet ikke fænget mig i samme grad som de andre spil i serien. Mit primære problem er nok, at det er et konsol-spil (og jeg er bare ikke konsol-spiller), når pc-udgaven kommer, så vil det vise sig, om jeg bliver mere fænget der.

Angående grafikken, så er den ikke i topklasse, men det er nu alligevel meget bedre end de gamle spil. Jeg købte San Andreas kort tid efter jeg havde købt GTA4, og der er stor forskel på grafikken. Men endnu engang viser det tydeligt, at gameplay + fysik > grafik (også derfor jeg spiller QuakeWorld endnu).
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#174 filmz-DocDoom 16 år siden

#173: Det ser ud til, at vi har nogenlunde samme opfattelse af GTAIV - dog er jeg ikke PC-spiller.

Hvor langt er du nået med GTAIV?

PS: Grunden til, at jeg undrer mig lidt over at jeg keder mig, er selvsagt, at jeg har set flere anmeldelser, hvor det har fået 10; ikke 9,X men 10,0 rent. Jeg mener, der skal alligevel noget til, før man hiver topkarakteren frem, specielt på en scala der reelt har 100 trin.

IGN: http://ps3.ign.com/articles/869/869541p7.html

Gamespot: http://www.gamespot.com/ps3/action/grandtheftauto4...
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#175 elwood 16 år siden

Jeg er nu ret glad for GTA IV spillede det så sent som igår, hvor jeg bare gik amok.

Det jeg finder mest intressant, er hvordan de har formået og få folkene til og fremstå levene det virker for mig som en levene by, hvor man kan følge folk rundt på deres dagligdag, og se hvad de foretager sig.

Det er nok det som fænger mig mest ved spillet.

Blev ret træt af og gå på dates'ne med tiden dog hehe.

31 august, 5 September KAboom!

og her på torsdag sku Star Wars force unleashed demo'en udkomme sammen med Ratchet: Quest for booty, som i følge 1up's review sku være omkring 2.5 time lang, hvis man er hardcore spiller, uanset hvad så skal jeg ha det, jeg morede mig herligt med Tools of destruction, så en lille episode før det går løs igen i 2009 ser jeg frem til 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#176 elwood 16 år siden

Spillede forresten BCR i CO-Op med en ven igår, det er faktisk hyleskægt når man spiller to.

flere co-op/VS. spil på samme PS3 tak 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#177 DarkLight 16 år siden

Så er det godt jeg har BCR og 2 controllere :P
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#178 dyg 16 år siden

#174 - Jeg nåede omkring 22% igennem spillet, men jeg har på intet tidspunkt været specielt vild med spillet.

Jeg er helt enig i, at det aldrig i livet burde kunne få topkarakter.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#179 ks 16 år siden

Der er vist ingen tvivl om, at GTA IV er langt bedre kvalitet end GTA på de gamle konsoller. Jeg tror du "overvurderer" grafikken en smule på de gamle spil, da du sikkert har været mere imponeret dengang, Doom.

Med det sagt, så kan jeg godt forstå kritikpunkterne. Vi har godt nok, naturligvis, allerede diskuteret GTA IV til døde herinde, men det gør vel ikke noget lige at vende det igen.
Jeg fandt det et fremragende spil, men med et par forskellige, meget åbenlyse fejl.

Fejlene taget i betragtning, så var der dog stadig øjeblikke i det spil, hvor "wow-effekten" virkelig fik lov til at udfolde sig - endda på en måde, jeg endnu ikke har oplevet med mine andre PS3 spil. Det tager rigtigt nok noget tid at komme ind i, men belønningen kommer snigende langsomt, men sikkert. Specielt de første timer af spillet er langsomme og ikke specielt interessante. Diverse kedelige personer, koblet med diverse kedelige missioner. Det tager lidt tid før de interessante personer og missioner begynder at dukke op, men efter ca. 5-6 timer, så begynder spillet for alvor at folde sig ud. Missioner "Three Leaf Clover" tror jeg simpelthen må være på en top3 over mine personlige "alltime greatest game moments" liste.

Det kræver lidt tålmodighed, men jeg anbefaler, at du giver det nogle timer mere - før du laver en endelig dom over GTA IV. Desværre er tålmodighed en dyd i GTA universet, specielt med hensyn til deres måde at opbygge missioner på. Jeg tror vi alle har været i den situation, at vi sidder fast i en mission - som du gør nu - og efterhånden er temmelig træt af at skulle gentage op til flere forskellige småting, før man endelig når det til punkt, hvor man tidligere døde. Jeg håber virkelig, virkelig meget, at Rockstar følger op på denne kritik og inkluderer nogle checkpoints i det næste GTA spil.
Gravatar

#180 ks 16 år siden

Og så lige en tilføjelse:

De anmeldelser, der er lavet på GTA IV, er så påvirket af overhypen, at de slet ikke kan tages for gode varer! Desværre et generelt problem med "spiljournalistik".

Skriv ny kommentar: