Damn... Jeg er sgu lidt irriteret over, at min profil ikke viser, at denne tråd opdateres, når jeg gerne vil debattere konsolspil i øjeblikket, nu hvor jeg det seneste års tid er blevet bidt af at spille igen :-) Anyhow, ville lige dele min glæde over at have gennemført Main Quest i Fallout 3. Holy shit. Det må næsten være det fedeste spil, jeg har spillet siden... I don't know, System Shock 2 måske.
Startede lige min sene efterårsferie sidste uge med at købe Far Cry 2, Fifa 09, Dead Space og Fallout 3, så jeg kunne nyde ferien. Det tog mig halvanden dag at gennemføre Dead Space (og jeg synes sgu desværre ikke, det var så scary som håbet. Zero Punctuation har nogle gode pointer i sin review af spillet :-)), men Fallout 3 har jeg spillet i minimum 30 timer, og jeg regner stærkt med at tage et gammelt savegame og udforske landskabet igen. Måske lave en ny karakter og være et dumt svin denne gang :-) Jeg tror kun, jeg har afsløret 30% af kortet. Andre herinde, der har gamet det?
Ellers er det jo frygteligt, så mange gode spil der udkommer i øjeblikket... Skal helt afgjort have GOW2 (fik først spillet etteren for halvanden måneds tid siden, classic stuff), Resistance 2 og Little Big Planet. Overvejer også Mirror's Edge. Syntes ligesom elwood, at demoen var nice :-) Men hvad med Call of Duty 5? Bliver det mon værd at kaste penge efter? Måske skal man lige kaste sig ud i demoen. Og samlingen har stadigvæk uåbnede eksemplarer af The Orange Box, Mass Effect, Hitman: Blood Money og andre godter, så juleferien kan ikke komme hurtigt nok :-)
Oh well, beklager det lange indlæg boys and girls. Jeg er bare helt ovenpå efter Fallout 3, og nu må det være på tide, at jeg for alvor hopper på konsoldebatten sammen med jer andre ;-)
Ja Fallout 3 har jeg også lidt i kikkerten, eller dvs. jeg skal ha det på et tidspunkt jeg ved bare ik lige hvornår, nu kommer Motor Strom Pacific rift dumpene ind til mig imorgen ved jeg.
Og Mirrors Edge er forudbestilt ved vgp.ca.
Ahh så du har Portal til gode endnu, ohh herligt spil i The Orange Box.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
So I've heard :-) Jeg gennemførte Half-Life 2 på pc'en for et par år siden, men har hverken rørt Portal, Episode I eller II. Nå, spørgsmålet er, hvad man så skal tage hul på nu... Måske Far Cry 2. Jeg spillede det dog et par timer i ferien før jeg gik videre til Fallout 3 via Dead Space, men Far Cry 2 imponerede mig ikke helt så meget, som jeg havde håbet. Nogen herinde, der er blevet hooked på det og syntes, det blev bedre?
DarkLight sku efter sigene ligge ude i bushen et eller andet sted med hans sniper, og skyde efter de stakkels afrikaner.
eller sagt på anden måde han er nok den som har vist størst begejstring for det, jeg synes også det er underholdene nok, jeg blir bare lidt træt af enemy patrols i biler, der konstant er der når man køre.
men jeg er også dybt forgabt i LBP for tiden.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#1691 elwood 16 år siden
elwood "bare rolig lille ven, vi skal nok undgå det her nu, er sikker på media molecule er på sagen"
/sackboy liver op igen i sit ekstrem smittene overdrevet smil, og hopper ud i LBP for at more sig igen.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#1692 Bony 16 år siden
Har været i sommerhus med knejterne, så der er stadig tømmermænd på programmet. Hehe..
#1693 McPeter 16 år siden
Elwood - pas på med copyright beskyttede baner til LBP:
http://www.joystiq.com/2008/11/09/littlebigplanet-...
#1694 elwood 16 år siden
Men jeg er nu slet ikke igang med Creator delen endnu, jeg er gang med Singleplayer, for lige og samle indhold sammen.
#1695 ks 16 år siden
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=28...
#1696 The Insider 16 år siden
Startede lige min sene efterårsferie sidste uge med at købe Far Cry 2, Fifa 09, Dead Space og Fallout 3, så jeg kunne nyde ferien. Det tog mig halvanden dag at gennemføre Dead Space (og jeg synes sgu desværre ikke, det var så scary som håbet. Zero Punctuation har nogle gode pointer i sin review af spillet :-)), men Fallout 3 har jeg spillet i minimum 30 timer, og jeg regner stærkt med at tage et gammelt savegame og udforske landskabet igen. Måske lave en ny karakter og være et dumt svin denne gang :-) Jeg tror kun, jeg har afsløret 30% af kortet. Andre herinde, der har gamet det?
Ellers er det jo frygteligt, så mange gode spil der udkommer i øjeblikket... Skal helt afgjort have GOW2 (fik først spillet etteren for halvanden måneds tid siden, classic stuff), Resistance 2 og Little Big Planet. Overvejer også Mirror's Edge. Syntes ligesom elwood, at demoen var nice :-) Men hvad med Call of Duty 5? Bliver det mon værd at kaste penge efter? Måske skal man lige kaste sig ud i demoen. Og samlingen har stadigvæk uåbnede eksemplarer af The Orange Box, Mass Effect, Hitman: Blood Money og andre godter, så juleferien kan ikke komme hurtigt nok :-)
Oh well, beklager det lange indlæg boys and girls. Jeg er bare helt ovenpå efter Fallout 3, og nu må det være på tide, at jeg for alvor hopper på konsoldebatten sammen med jer andre ;-)
#1697 elwood 16 år siden
Ja Fallout 3 har jeg også lidt i kikkerten, eller dvs. jeg skal ha det på et tidspunkt jeg ved bare ik lige hvornår, nu kommer Motor Strom Pacific rift dumpene ind til mig imorgen ved jeg.
Og Mirrors Edge er forudbestilt ved vgp.ca.
Ahh så du har Portal til gode endnu, ohh herligt spil i The Orange Box.
#1698 The Insider 16 år siden
#1699 elwood 16 år siden
eller sagt på anden måde han er nok den som har vist størst begejstring for det, jeg synes også det er underholdene nok, jeg blir bare lidt træt af enemy patrols i biler, der konstant er der når man køre.
men jeg er også dybt forgabt i LBP for tiden.
#1700 McPeter 16 år siden
http://www.joystiq.com/2008/11/10/gene-simmons-bri...