Gravatar

#1701 filmz-Kadann 16 år siden

#1700 -

Haha, det er fanme cool.
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#1702 rubberdub 16 år siden

Puuuha, jeg har spille meget fallout 3 her på det sidste, tror også jeg har taget mere end 30 timer. Men det er nok mest bare fodi jeg lunter rund og snakker med alle jeg øder på min vej, det kunne jo være de havde en sidequest til mig. Har indtil vidre fundet nogle og 40 stæder på korrtet, og har kun lavet en main quest tror jeg, er dog lvl 11. Skal virkelig ud og finde mig en hund.
Men for sultan da hvor er det et underholdende spil, og forhelvede hvor er der nogle fede/sindygt sjov historier man får rodet sig ud i. Nogle der har prøvet et pickoocket en dude, for så at ligge en mine i han bukser?

Wipeout er blevet lagt helt på hylden. :S
ehmmm ehmmm whachamacalit... ah´a mobile fone!
Gravatar

#1703 filmz-gofferoffer 16 år siden

Samme her. Har også spillet Fallout 3 siden release, og jeg er så sindssygt imponeret over det spil. Spil holder sjældent min interesse i særlig lang tid. GTAIV spillede jeg meget, men ikke i samme grad som Fallout 3, som jeg virkelig er besat af. Jeg har ikke engang gennemført det endnu, fordi jeg bare elsker at strejfe rundt, og jeg har også kun udforsket en lille del af kortet indtil videre.

Det må være flere år siden, jeg har spillet et spil, hvor jeg virkelig har glædet mig til at gå i gang fra morgenstunden. Sidst måtte vel være Warcraft III, da det blev released i sin tid.
Men at some time are masters of their fates: The fault, dear Brutus, is not in our stars, but in ourselves, that we are the underlings.
Gravatar

#1704 The Insider 16 år siden

#1702, hehe, nope not yet. Men jeg tænkte, det var mærkeligt, at loade-skærmene skrev "0 pants exploded", men det er fedt at få bekræftet, hvad det indebærer. Husk i øvrigt (hvilket jeg også læste i Gamespots anmeldelse), at når main-quest er gennemført, så slutter spillet, så gem rigeligt med save-games :-) Det gør jeg dog også. Nu har jeg loadet et lige før min sidste mission. Er på level 16 og skal også ud og udforske endnu mere. Det har også grebet mig langt mere end GTAIV, og endda en tand mere end Oblivion.
War. War never changes.
Gravatar

#1705 rubberdub 16 år siden

@1704
Har også måtte snade at jeg skal spille det igennem igen, fordi jeg er totalt gun nut og skyder på alt og alle. Hvilket har resulteret i at jeg har skudt nogle jeg ikke burde, og nu har mistet en hel serie Quests. Det er lidt neder, men synes fanme det spillet cool at man kan det. Var der nogle der sprang Megaton? Kunne ikke få mig selv til det i min quest rus...

Der skulle også være en masse Vaults rund omkring, har dog kun fundet den hvor "far" er i, men eftersigende skulle der være mange.

Overvejer faktisk at købe den her, hvilket er en første "ever".
http://www.play.com/Books/Books/4-/6847025/Fallout...
Kunne sgu være meget sjov at finde alt i det. Det bliver helt sikker os sjovere når der kommer trophies til det Q(^_^;).
Gravatar

#1706 filmz-gofferoffer 16 år siden

Det har jeg virkelig også overvejet. Har aldrig købt en strategy guide før, så det kunne være lidt spøjst. Men jeg vil måske lige gennemføre spillet på egen hånd først ;-)
Men at some time are masters of their fates: The fault, dear Brutus, is not in our stars, but in ourselves, that we are the underlings.
Gravatar

#1707 rubberdub 16 år siden

@1706
100 sådan har jeg det også, eller bare løbe rundt på egen hånd først, for det er fanme ikke meget jeg for gennemført pt.
Fundet nogle bobbelheads?
Har selv 2 ^^ thank you lockpick skill, og min forbanede nysgerrighed.
Gravatar

#1708 The Insider 16 år siden

Jeg har fundet et enkelt bubble-head, som gjorde mine evner inden for "big guns" 15 skill-points bedre :-) Hvilket var handy, fordi på det tidspunkt havde jeg 20 missiles og 2 mini-nukes. Er jeg den eneste, der godt kan lide at save, og så bare nuke til højre og venstre, og så loade det gamle save-game igen? Indimellem er det lidt fedt med lidt kaos :-) Og padehatteskyen er jo slet ikke grim ;-)

#1705, jeg kunne heller ikke nænne at sprænge byen i luften. Men gad også godt vide, hvordan det så ud :-) (eller om man bliver forhindret i at gøre det evt.). Jeg mangler vist kun at besøge én enkelt af de mange vaults. Skal nok undlade at spoile, naturligvis :-)
War. War never changes.
Gravatar

#1709 rubberdub 16 år siden

Angående Megaton:
Det er ikke noget problem at springe byen, ved jeg for en kammerat, det udelukker så alle missionerne i den, men what the heck :D

Det der med at nuck alt, lyder ikke som en dum ide :D
River city skal fanme dø når jeg kommer hjem, hehehehe...
Gravatar

#1710 The Insider 16 år siden

Mht. Megaton
Nice! Så man eksplosionen også? Det må have set vildt ud :-)

Og apropos eksplosioner... Det er kun en bitte spoiler, der ikke har at gøre med main-quest, men
jeg kom til et antenneanlæg i nærheden af et betydningsfuldt sted, som jeg naturligvis ikke vil nævne, før I har gennemført main-quest :-) Anyhow, ved det satellitanlæg kunne jeg slå en wanderer ihjel, som havde launch-codes til en missilsatellit. Jeg aktiverede den og gik ud på selve "the dish", og så kunne jeg bare se, at det regnede ned med missiler i nabolaget. Damn, det så fedt ud :-) Kunne kun gøre det én gang... har ellers på fornemmelsen, at man kunne have justeret "the trajectory".
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: