Damm konsol udgaven ser ikke ud til og køre alt for flydende, især når han hopper over fjenden i combat slower det ned. Alfred karakteren er nok ja undskyld mig en af de mest hideous jeg har set i lang tid.
Håber det køre noget bedre på pc, jeg har umiddelbart kun tænkt mig og spille det på grund af Troy Baker.
Men jeg blev bare overrasket, med mindre det er video'en som driller, men umiddelbart ser det ikke sådan ud, det ses også når de får kameraet til og rotere rundt, at det ikke er flydende.
Her så arkham asylum, og City bedre ud, det her er andre udvikler, men alligevel, jeg blir overrasket, hvis de fucked det så meget op.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Ja, det ser mindre og mindre lovende ud. Jeg overvejer også at afbestille min forudbestilling, selvom det var billigt hos Amazon. Men nu afventer jeg lige anmeldelserne, inden jeg maler fanden på væggen.
Er der nogen herinde, som ser playthroughs, hvis I ikke har mulighed for selv at prøve det pågældende spil? Jeg er pt. halvvejs igennem et playtrough af The Last of Us, og det er en overraskende interessant oplevelse.
Aha, men hvad synes du så om The Last of Us? Jeg (dvs. ham her: [url= er som sagt halvvejs, og indtil har det været en intens, hjælpeløs og til tider poetisk oplevelse.
Er der nogen herinde, som ser playthroughs, hvis I ikke har mulighed for selv at prøve det pågældende spil? Jeg er pt. halvvejs igennem et playtrough af The Last of Us, og det er en overraskende interessant oplevelse.
Ja, det gør jeg til tider med PC-titler, som jeg gerne ville prøve. Mange spil nydes desuden i lige så høj grad gennem ren voyeurisme. I tilfældet med Last of Us er jo dog lykkelig over selv at have haft kontrollen. Men jeg var ligeledes lettet over at kunne give den videre til Muldgraver, for det er en dræbende intens oplevelse.
#17001 elwood 12 år siden
Damm konsol udgaven ser ikke ud til og køre alt for flydende, især når han hopper over fjenden i combat slower det ned. Alfred karakteren er nok ja undskyld mig en af de mest hideous jeg har set i lang tid.
Håber det køre noget bedre på pc, jeg har umiddelbart kun tænkt mig og spille det på grund af Troy Baker.
Men jeg blev bare overrasket, med mindre det er video'en som driller, men umiddelbart ser det ikke sådan ud, det ses også når de får kameraet til og rotere rundt, at det ikke er flydende.
Her så arkham asylum, og City bedre ud, det her er andre udvikler, men alligevel, jeg blir overrasket, hvis de fucked det så meget op.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#17002 JannikAnd 12 år siden
#17003 Batsy 12 år siden
#17004 Pécuchet 12 år siden
#17005 Muldgraver 12 år siden
Link? Det jeg har set af spillet, ser ret fjollet ud, både demoen og en smule playthrough.
#17006 Pécuchet 12 år siden
Huh, jeg troede, du havde gennemført det sammen med Jannik?
#17007 Muldgraver 12 år siden
Du har ret. Jeg forlæste mig og troede det var Beyond: Two Souls, du havde set en gennemgang af...
#17008 Pécuchet 12 år siden
#17009 elwood 12 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#17010 JannikAnd 12 år siden