Nå, de sidste par dage med sygdom, er da blevet brugt fornuftigt. Jeg tog mig endelig sammen til at spille "Mass Effect" og har lige gennemført det.
Bortset fra, at MAKO-tingesten er nærmest umulig at styre og man bruger overdrevet meget tid i elevatorer, og at spillet naturligvis viser sin alder, hvilket ikke var et problem for mig (jeg spiller stadig KOTOR-spillene med jævne mellemrum), var det en god oplevelse.
Måske vender jeg tilbage til det om et års tid eller to og prøver at gå i en anden retning og udforske mere, end jeg gjorde denne gang.
Jeg har lige spillet en times tid af The Wolf Among Us. Indtil videre har det været en god oplevelse. Det er en lidt spøjs historie, som referer ret meget til Rødhætte og sikkert også andre eventyr.
Stemmeskuespillet er godt og den har den samme følelse af indlevelse som for eksempel The Walking Dead. Med andre ord får man også muligheder for at præge historien. Det er dog ikke en ligeså tilgængelig et spil som The Walking Dead, da man lige skal sætte sig ind i historien.
Alene et talende, rygende og drikkende svin siger lidt om den specielle stil.
Jeg vil anbefale man evt. læser bare første historie af Fables, da man så sættes mere ind i universet ikke nødvendigt, men hvis man kender lidt til universet i forvejen er det lidt nemmer og sætte sig ind i vil jeg tro, plus det er heller ikke nogen dårlig tegneserie :)
Der er mange klassike eventyr med, og bare det og ha Store stygge ulv som en private eye er fantastisk, Jack og Bønnestagen er også med f.eks. Skønheden og udyret har ægteskabsproblemer osv. det er ikke børnenes eventyrland man befinder sig i.
Snow-white er pretty badass deri, og Prince Charming er en stor douche :)
Fedt og se Bill Willingham's univers som et spil.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Kort sagt nej - der er simpelthen ikke særligt mange kampscener, så det kan ikke nå at blive repetitivt og kedeligt på det plan.
Okay, jeg havde bare fået indtryk af, at der var massevis af den slags konfrontationer.
Bruno (17021) skrev:
Bortset fra, at MAKO-tingesten er nærmest umulig at styre...
Det er så et af de kritikpunkter, jeg har ret svært ved at følge. Det volder ikke mig besvær.
elwood (17022) skrev:
2'eren er så meget bedre!
Niks! Toeren er mere strømlinet og har masser at byde på, men etteren har en stærkere fortællemæssig dynamik og fremdrift og en langt mere tilfredsstillende kulmination. Det føles som om, at der er meget mere på spil, og sværhedsgraden er bedre afstemt - især i slutmissionen. Desuden er det fedt at kunne modificere sine våben alt efter personlig præference.
#17021 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden
Bortset fra, at MAKO-tingesten er nærmest umulig at styre og man bruger overdrevet meget tid i elevatorer, og at spillet naturligvis viser sin alder, hvilket ikke var et problem for mig (jeg spiller stadig KOTOR-spillene med jævne mellemrum), var det en god oplevelse.
Måske vender jeg tilbage til det om et års tid eller to og prøver at gå i en anden retning og udforske mere, end jeg gjorde denne gang.
#17022 elwood 12 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#17023 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden
Bedre historie, eller?
#17024 elwood 12 år siden
#17025 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden
Ok, interfacet er jeg ligeglad med. :) Når man spiller KOTOR med jævne mellemrum, er man alligevel ret vant til det. :)
#17026 elwood 12 år siden
#17027 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden
Well, jeg hopper også på 2'eren snart, så må vi se hvad det bliver til. :)
Og så kan jeg strege ét ud af de 100+ spil af Steam-listen, som jeg endelig er færdig med. :p
#17028 Slettet Bruger [1569084572] 12 år siden
Stemmeskuespillet er godt og den har den samme følelse af indlevelse som for eksempel The Walking Dead. Med andre ord får man også muligheder for at præge historien. Det er dog ikke en ligeså tilgængelig et spil som The Walking Dead, da man lige skal sætte sig ind i historien.
Alene et talende, rygende og drikkende svin siger lidt om den specielle stil.
#17029 elwood 12 år siden
Der er mange klassike eventyr med, og bare det og ha Store stygge ulv som en private eye er fantastisk, Jack og Bønnestagen er også med f.eks. Skønheden og udyret har ægteskabsproblemer osv. det er ikke børnenes eventyrland man befinder sig i.
Snow-white er pretty badass deri, og Prince Charming er en stor douche :)
Fedt og se Bill Willingham's univers som et spil.
#17030 Highland Park 12 år siden
Det er så et af de kritikpunkter, jeg har ret svært ved at følge. Det volder ikke mig besvær.
Niks! Toeren er mere strømlinet og har masser at byde på, men etteren har en stærkere fortællemæssig dynamik og fremdrift og en langt mere tilfredsstillende kulmination. Det føles som om, at der er meget mere på spil, og sværhedsgraden er bedre afstemt - især i slutmissionen.
Desuden er det fedt at kunne modificere sine våben alt efter personlig præference.