Gravatar

#17031 elwood 12 år siden

Well jeg ku bedre li historien i 2'eren, men det så blot min mening, ligesom du har din.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#17032 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden

Highland Park (17030) skrev:
Det er så et af de kritikpunkter, jeg har ret svært ved at følge. Det volder ikke mig besvær.

Meget muligt, men BioWare har lavet en ADHD-baby på speed i PC-udgaven, der hopper og danser rundt, ligeså snart man kører over en lille sten. Og det er virkelig underligt, da da var spil på daværende tidspunkt og tidligere, hvor køretøjerne virkelig fungerede.

Jeg mindes også, at nogle anmeldere påpegede præcis dette problem. :)
Gravatar

#17033 Batsy 12 år siden

elwood (17031) skrev:
Well jeg ku bedre li historien i 2'eren, men det så blot min mening, ligesom du har din.

Helt enig her,
den sidste mission hvor musikken træder ind og Harbinger begynder at have sin dialog er utrolig stemmningsfuld og intens. Fandt også ud af skuespilleren af samme navn lagde stemme til Halo 4's skurk The Diadact. Jeg genstartede hele mission fordi jeg mistede Garrus i første omgang, og af alt min sorg var det Thane der faldt i næste omgang. Det var en af mine første 3rd person spil, eftersom jeg har kun haft spillet fps men damn hvor var det fedt.

"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#17034 elwood 12 år siden

Batman Origins, okay så det blir ikke slagtet fuldstændig.

Kotaku

Framerate problem nævnes i ign's review for ps3 og xbox360

Eurogamer

Konklusionen er umiddelbart at det er ikke Rocksteady material, men for et Batman spil, så er det ikke så ringe endda.

Gravatar

#17035 elwood 12 år siden

Nevermind
Gravatar

#17036 Kyllingebenet 12 år siden

Jeg overvejer faktisk at gå ned efter Batman Origins i dag, synes at AA og AC var mega fede, og hvis BO er mere af det samme, så gør det bestemt ikke mig noget.
Mental striptease..
Gravatar

#17037 Muldgraver 12 år siden

elwood (17034) skrev:
Konklusionen er umiddelbart at det er ikke Rocksteady material, men for et Batman spil, så er det ikke så ringe endda.

Som du siger, kan mindre vitterligt også gøre det. Det første spil mere end opfyldte vist de fleste ikke helt høje forventninger, og selv den svære toer var meget flot. Jeg kan næsten ikke forestille mig en lige så god historie i en åben verden, men hvis de holder sig fra quick time events og undlader at fastholde spilleren i snævre, korte sekvenser, så har de allerede et godt incitament for at være bedre end de andre spil på markedet, der ellers hyldes som gedigne (eks. Assassin's Creed, Tomb Raider, Uncharted m.fl.).

Jeg tvivler på de får et så højt niveau som forgængerne, men mindre kan nu også gøre det, og stadig give en solid oplevelse. Hvad der hidtil har gjort mig kritisk fra den sidste, lange omgang gameplay var, hvad der lignede challenge-mode i bat-hulen, og så en fjollet dialog mellem Batman og Alfred. Jeg er simpelthen mest spændt på manuskriptet, da det med den maskine de har arvet fra Rocksteady, næsten kun er det de kan gøre helt forkert.
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#17038 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden

Jeg afventer reaktioner på nye Batman fra anmeldere, jeg stoler på. Efter at have taget fat på "Arkham City" igen, må jeg sgu nok erkende, at jeg slet ikke finder det ligeså godt som det første og jeg endte faktisk med at droppe at gennemspille det.

Jeg har så mange uspillede spil på listen, at jeg hellere vil prøve noget andet, end at sidde kæmpe mig igennem noget, jeg i virkeligheden ikke finder superinteressant.
Gravatar

#17039 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden

Green Man Gaming kører i øvrigt med noget tilbud for tiden, så man kan få "Arkham Origins" til €34,50 med denne kode: GMG25-GRV7N-YY833

http://www.greenmangaming.com/s/dk/en/pc/games/act...

På Steam koster det €49,95.
Gravatar

#17040 Highland Park 12 år siden

Bruno (17032) skrev:
Meget muligt, men BioWare har lavet en ADHD-baby på speed i PC-udgaven, der hopper og danser rundt, ligeså snart man kører over en lille sten.
Er det da anderledes i konsoludgaven?

Jovist krævede det lidt tilvænning, men jeg oplevede det ikke som frustrerende.

Bruno (17032) skrev:
Jeg mindes også, at nogle anmeldere påpegede præcis dette problem. :)
Ja stort set hver eneste. Derfor havde jeg også forventet det værste.
... as surely as there's a mouse behind your ear.

Skriv ny kommentar: