#17101 Bony her inde fra havde Sonys wireless og der synes jeg ikke altid lyden var synderlig god så det var svært at høre hvad han sagde.
Har ingen erfaring med Turtle Beach, men hører lidt blandede meninger fra folk. Bruger selv Astro A40 audio system hvilket jeg kun kan anbefale, de er dog i den lidt dyre ende.
Vinny er på gulvet for og tage 1 armed push up's for velgørenhed, Extra Life with GiantBomb er det bedste indsamlingsshow i lang tid!
Drew og de andre skal vidst også til og i gang, går ikke alt for godt, oh well almindelig Push Ups går meget bedre, damm det er for fedt det her, Drew går hel amok! men failer også på 1-armed, Alexis joiner også, og får som sædvanlig lidt mere udfordring :)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
4 Timer tilbage af GiantBombs live 48 timers Livestream, Gab-o-meteret siger 47, damm jeg glæder mig mig til bare og se det hele fra start af, og bare flade ud :)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
4 Timer tilbage af GiantBombs live 48 timers Livestream, Gab-o-meteret siger 47, damm jeg glæder mig mig til bare og se det hele fra start af, og bare flade ud :)
Jeg har set en del i dag, men jeg tror aldrig jeg får set det hele. Jeg håber at en GB bruger lavet en best of sammenklipning, for jeg er alligevel gået glip af en del. Men ellers er det sgu meget sjovt.
Alt, hvad han siger gir så meget mening, og hele tiden den her vision med og være accesible for developerne, og det endda nogen gange med henblik på og lave markant ændringer som andre måske ikke ville ha gjort. Gir bare så meget mening for Sony og deres PS4.
#17101 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden
Så vidt jeg husker, har Sonys wireless også fået overvejende gode ord med på vejen: https://www.coolshop.dk/catalog/product/70138-ps3-...
#17102 MoH 12 år siden
Bony her inde fra havde Sonys wireless og der synes jeg ikke altid lyden var synderlig god så det var svært at høre hvad han sagde.
Har ingen erfaring med Turtle Beach, men hører lidt blandede meninger fra folk.
Bruger selv Astro A40 audio system hvilket jeg kun kan anbefale, de er dog i den lidt dyre ende.
#17103 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden
Der findes jo bunkevis af den slags på markedet til mobiltelefoner, hvor der også er indbygget mikrofon i.
#17104 Slettet Bruger [727655061] 12 år siden
Der er åbenbart en base med, som man tilslutter sin PS3 og det lader til at fungere med både lyd og voice, men er "kun" stereo.
Prisen er ret fornuftig: http://www.edbpriser.dk/pc-headset/logitech-wirele...
#17105 elwood 12 år siden
Drew og de andre skal vidst også til og i gang, går ikke alt for godt, oh well almindelig Push Ups går meget bedre, damm det er for fedt det her, Drew går hel amok! men failer også på 1-armed, Alexis joiner også, og får som sædvanlig lidt mere udfordring :)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#17106 elwood 12 år siden
#17107 Giraffen 12 år siden
Jeg har set en del i dag, men jeg tror aldrig jeg får set det hele. Jeg håber at en GB bruger lavet en best of sammenklipning, for jeg er alligevel gået glip af en del. Men ellers er det sgu meget sjovt.
#17108 elwood 12 år siden
It's Shocking...
#17109 elwood 12 år siden
Alt, hvad han siger gir så meget mening, og hele tiden den her vision med og være accesible for developerne, og det endda nogen gange med henblik på og lave markant ændringer som andre måske ikke ville ha gjort. Gir bare så meget mening for Sony og deres PS4.
#17110 Mikkel Abel 12 år siden