Gravatar

#17121 Highland Park 12 år siden

GOG har søsat det onde udsalg i form af "Fall Insomnia Promo". 101 stærkt nedsatte titler i begrænset oplag sælges en af gangen... det går knageme hurtigt.

Netop nu: "Miasmata" med 80% rabat.

Ind imellem vil der være gratis spil, såsom for et øjeblik siden hvor "Shelter" var tilgængeligt i 15 eksemplarer - i et splitsekund.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#17122 Batsy 12 år siden

Har haft gennemført batman Arkham city, 2 gange nu og har fået de fleste story achivements. Første gennemførelse var på normal, anden gang var new game plus. Nu mangler jeg så bare I Am The night mode, man må ikke dø ellers starter man helt forfra, haha hold da op en satsning og nerver man skal have.. alene kampen mod Deathstroke har jeg altid haft en svaghed for, indtil jeg havde døde nok gange for at finde ud af hvad jeg kunne gøre og "mis"bruge det.

Det ellers et ganske solidt spil, træls med alle de bugs og fejl, men jeg kan nu stadig godt nyde det fuldt ud, musikken er fed, stemme skuespillet er rigtig godt selv uden Hamil og Kevin som Jokeren og batman.

"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#17123 Kyllingebenet 12 år siden

Jeg synes også at origins var fedt nok, men manglede selvfølgelig alle de Easter eggs som var med i Arkham City, men ellers synes jeg at det var cool nok.
Mental striptease..
Gravatar

#17124 HonoDelLoce 12 år siden

Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#17125 Lord Beef Jerky 12 år siden

Det havde jeg så helt bestemt regnet med.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#17126 Batsy 12 år siden

Kyllingebenet (17123) skrev:
Jeg synes også at origins var fedt nok, men manglede selvfølgelig alle de Easter eggs som var med i Arkham City, men ellers synes jeg at det var cool nok.

Er helt enig, det var lidt en øde by men håber Rocksteady har et nyt arkham i ærmet kunne være fantastisk.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#17127 Giraffen 12 år siden

HonoDelLoce (17124) skrev:
Ser ud til, at der kommer mere Uncharted :-O Det havde jeg ærlig talt ikke regnet med...

Vent kunne det ikke godt lyde lidt som Benedict Cumberbatch i Uncharted teaseren? Jeg tør næsten ikke håbe det, men fuck hvor ville det være vildt hvis det faktisk er Cumberbatch.

Uncharted 3 spoiler:
En af de ting der irriterede mig lidt ved U3s historie var det at de aldrig afslørede Drakes sande identitet. Det fungerede ikke fordi han fremstår som en person der er villig til at gøre alt for at redde dem han holder af, og samtidig satser både Elena og Sully liv og lemmer utallige gange for at redde ham, men han vil ingen gang fortælle dem hans rigtige identitet? Så han har jo på måde løjet overfor dem hele tiden.

Men den mystiske stemme i teaseren taler jo netop om at man ikke kan flygte fra sin fortid og alle ens løgne vil kollapse, så måske får vi endelig at vide hvem Drake virkelig er og hvorfor han har holdt det hemmeligt for Elena, Sully og resten af co. igennem så lang tid?

Jeg håber i hvert fald at det er det teaseren hentyder til.
Gravatar

#17128 elwood 12 år siden

En ting er jeg overbevist om, det er ikke Benedicth vi høre i annoucement teasereren. Synes slet ikke det lyder som ham. Ku være munter hvis det var Troy Baker da Norman og ham ku stå over for hinanden, men nope jeg tror de har fundet en hel ny.

[url=]the last of us DLG blir en prequel med Elie[/url]
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#17129 elwood 12 år siden

Norman stupid ipad mente self. Nolan
Gravatar

#17130 elwood 12 år siden

Tingene i videoen leder også tankerne hen på sir Francis drake.

Skriv ny kommentar: