Jeg havde egentlig håbet, at Naughty Dog ville lade Uncharted ligge for en stund. Men nu hvor det er offentliggjort (som forventet), så håber jeg, at stemmen tilhører Sir Francis Drake (måske som playable character).
Nogen, der husker videoen fra ND's hovedkontor i forbindelse med Last of Us, hvor man under et interview i baggrunden kunne ane en computerskærm med karakterer iført slidte klæder fra renæssancen eller lignende? Mange vurderede, at det var et bevidst tease fra ND's side, og andre mente, at det nok var dukker fra det forhistoriske museum i Last of Us (hvilket det viste sig ikke at være). Jeg tror (læs: håber), at det er fra det kommende Uncharted.
Jeg frygter lidt, at Naughty Dogs hold 2 med Neil Druckmann er i færd med et nyt Last of Us, og at vi så ender i en spiral, hvor de to hold fortsætter med IP'erne fra PS3.
Har der været officiel udmelding om en ny IP fra Naughty Dogs side?
Nd kommer med story dlc til tlou det første gang vi ser sp dlc fra dem, så det synes jeg også er fedt, og så er de jo mange studier endnu der ikke har annonceret noget.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#17131 HonoDelLoce 12 år siden
Fra linket, jeg smed tidligere? :D
#17132 elwood 12 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#17133 JannikAnd 12 år siden
Nogen, der husker videoen fra ND's hovedkontor i forbindelse med Last of Us, hvor man under et interview i baggrunden kunne ane en computerskærm med karakterer iført slidte klæder fra renæssancen eller lignende? Mange vurderede, at det var et bevidst tease fra ND's side, og andre mente, at det nok var dukker fra det forhistoriske museum i Last of Us (hvilket det viste sig ikke at være). Jeg tror (læs: håber), at det er fra det kommende Uncharted.
#17134 elwood 12 år siden
#17135 JannikAnd 12 år siden
Har der været officiel udmelding om en ny IP fra Naughty Dogs side?
#17136 elwood 12 år siden
Jeg tror nu nok der skal komme ny ip fra dem også. Det har der gjort de to andrekonsol generationer.
#17137 elwood 12 år siden
#17138 Giraffen 12 år siden
#17139 elwood 12 år siden
#17140 MoH 12 år siden